České dráhy spouští novou kampaň v hlavní roli s ComfortJetem

26.02.2025 7:23 | Tisková zpráva

Do éteru přijíždí nová reklama Českých drah v hlavní roli s nejmodernějším vlakem na českých kolejích ComfortJet. Reklama je součástí velké 360° marketingové kampaně z dílny DDB Prague. Kampaní ČD startují novou komunikaci s heslem „Milujeme vlaky. Zamilujte si je taky“.

České dráhy spouští novou kampaň v hlavní roli s ComfortJetem
Foto: red
Popisek: ČD - logo

Láska k vlakům je v DNA společnosti České dráhy a kdo jiný, než ten, kdo je synonymum pro železniční dopravu, by ji měl předávat dále? Základ vizuálního stylu nové komunikace je inspirovaný oknem ve vlaku, ve spotu se ČD odklání od využívání brand ambasadora a hlavními hrdiny se stávají samotní cestující. Důležitý prvek hraje chytlavá píseň složená Oliverem Fillnerem „Jedu jedu vlakem“. 

Kromě televize je součástí kampaně i outdoorová a online reklama s fotografiemi Pavla Hejného, spoty na sociálních sítích, rádiové spoty, digitální reklama, polepy autobusů či tramvají a nejrůznější aktivace. Nový komunikační koncept se propisuje i do BTL materiálů, jako jsou letáky či newsletter.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Barbora Rázga byl položen dotaz

Co myslíte tou moderní a živou Prahou?

Podle mě je Praha krásná právě tím, že je historická a nejsem pro, aby se tu stavěli třeba moderní mrakotrapy apod. Taky si nemyslím, že je v Praze málo živo, podle mě je tu mnohdy naopak živo až moc a turisti tu dělají bordel, opíjí se, hulákají.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČSÚ: Jak se vytváří důvěryhodné statistiky?

16:26 ČSÚ: Jak se vytváří důvěryhodné statistiky?

Evropský statistický kodex zajišťuje, aby oficiální statistiky splňovaly nejvyšší standardy kvality …