České podnikatelky chtějí rozšířit svůj byznys i za hranice Česka

23.09.2016 15:52 | Zprávy

Expandovat firmu znamená získat nové příležitosti a zvýšit hodnotu vašeho podnikání. Jak však najít nové trhy? Na co si dát pozor? Odpovědi hledaly české podnikatelky na regionálním setkání klubu Ocenění Českých Podnikatelek.

České podnikatelky chtějí rozšířit svůj byznys i za hranice Česka
Foto: red
Popisek: Logo Ocenění českých podnikatelek

Zatím poslední z dlouhé řady společensko-odborných setkání v regionech se odehrálo ve středočeské Prosečnici na Benešovsku, v malebném Posázaví. Inspirativní příběhy podnikatelů přímo ze života jsou často tím nejlepším zdrojem dobrých rad a přenositelných zkušeností.

„Na našich setkáních se podnikatelky a další hosté mohou těšit z osobního kontaktu s předními osobnostmi českého byznysu a ekonomickými odborníky. Sdílení zkušeností je samotnou podstatou všech klubových akcí, se kterými již druhým rokem vyjíždíme za podnikatelkami i do regionů. Tentokrát jsme navíc poprvé vysílali i online přenos, aby si setkání mohl užít opravdu každý,“ říká Helena Kohoutová, zakladatelka Ocenění Českých Podnikatelek. Helena Kohoutová také celé setkání zahájila svým vlastním podnikatelským příběhem, kdy dokázala vybudovat hned několik projektů, které mají přesah do různých oblastí českého byznysu, ale všechny spojuje myšlenka etického, transparentního podnikání a zviditelňování úspěchů schopných lidí, což má podpořit hrdost na české úspěchy a zlepšovat podnikatelské klima v naší zemi. 

Čestným hostem setkání byl Jiří Michal, emeritní předseda představenstva a generální ředitel farmaceutické společnosti Zentiva, člen představenstva sklárny Moser, majitel Manufaktury ATELIER JM LESOV – THUN STUDIO a člen Správní rady Univerzity Karlovy a Správní rady Vysoké školy chemicko-technologické. Takové spojení významných funkcí a životních příběhů je už ze své podstaty zdrojem mnoha užitečných rad a zkušeností. Jiří Michal ví, jaké to je firmu převzít, vybudovat a úspěšně prodat. Během celé své kariéry se soustředil na proces změn, protože do vedení významné farmaceutické firmy se usadil v devadesátých letech, kdy se měnila celá společnost.

„Chtěli jsme to ale udělat tak, aby to vždy byla změna k lepšímu. A jak poznáte, že vize, která za změnou stojí, je ta správná? Musíte tomu věřit,“ říká Jiří Michal, který se jako manažer se držel dvou přístupů – plánování a pojetí vedení coby služby svým podřízeným.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Petr Hladík byl položen dotaz

elektromobilita

Proč zrovna neziskovky?V rozpočtu je tolik peněz,že znovu bude státní rozpočet podporovat neziskovky. Ano,ať podporuje,ale jenom ty charitativní apod.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa jeskyní: Sochařská výstava v Zbrašovských jeskyních

22:08 Správa jeskyní: Sochařská výstava v Zbrašovských jeskyních

Tvorbu čtyř sochařů a tří sochařek představuje tradiční letní výstava ve Zbrašovských aragonitových …