„Komunikační kampaň Stanice Plus je postavena na vizuálu oblíbených moderátorů Barbory Tachecí a Janu Bumbovi a zároveň na osobnostech, které vyjadřují podporu stanici v krátkých videospotech. Osobnosti byly vybírány tak, aby kopírovaly čtyři pilíře Stanice Plus: politiku, společnost, byznys a vědu. Černobílý vizuál graficky doplňuje pestrou škálu stanic Českého rozhlasu jak v printové, tak i v onlinové podobě“, řekl vedoucí marketingu Jiří Haramul.
Stanice ČRo Plus vstoupí na VKV 2. listopadu. Posluchačům nabídne 24hodinové vysílání, nové programové schéma i pořady. Nabízet bude nadále především analytickou publicistiku, komentáře či diskuse. Na VKV si bude moci stanici Plus naladit téměř 60 procent obyvatel České republiky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
Zpráva o udržitelném rozvoji České pošty za rok 2024 přináší informace o našem přístupu k životnímu …
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života
- 13:43 Nadace ČEZ: Osvětlení přechodu zvýší bezpečnost chodců v Lázních Bohdaneč
- 10:46 DPP: Stanice metra Libuš na trase D dostala výtvarnou podobu
- 7:33 Lesy ČR: Vodní nádrž Dachova u Hořic obnovena