Český rozhlas: Plus v kampani vsadí na moderátory a osobnosti

20.10.2015 18:06

Marketingová kampaň stanice ČRo Plus bude sázet především na své oblíbené moderátory a dále na známé osobnosti z oblasti politiky, společnosti, byznysu a vědy. Pozornost posluchačů si tak bude chtít stanice získat vizuály a videospoty. Kampaň bude realizována primárně online, v printu a na sociálních sítích.

Český rozhlas: Plus v kampani vsadí na moderátory a osobnosti
Foto: red
Popisek: Český rozhlas

„Komunikační kampaň Stanice Plus je postavena na vizuálu oblíbených moderátorů Barbory Tachecí a Janu Bumbovi a zároveň na osobnostech, které vyjadřují podporu stanici v krátkých videospotech. Osobnosti byly vybírány tak, aby kopírovaly čtyři pilíře Stanice Plus: politiku, společnost, byznys a vědu. Černobílý vizuál graficky doplňuje pestrou škálu stanic Českého rozhlasu jak v printové, tak i v onlinové podobě“, řekl vedoucí marketingu Jiří Haramul.

Stanice ČRo Plus vstoupí na VKV 2. listopadu. Posluchačům nabídne 24hodinové vysílání, nové programové schéma i pořady. Nabízet bude nadále především analytickou publicistiku, komentáře či diskuse. Na VKV si bude moci stanici Plus naladit téměř 60 procent obyvatel České republiky.

Popis kampaně:

Kampaň byla vytvořena in house.

Autoři kampaně: Jiří Haramul, Silvie Ulrichová
Kreativa: Jakub Šolín, Jiří Haramul
Videa osobností: Khalil Baalbaki
Použitá média: print, online, sociální sítě
Načasování: 26. říjen až 8. listopad

Osobnosti:

Josef Šlerka
https://www.youtube.com/watch?v=qWbZXehk2t8

Dana Drábová
https://www.youtube.com/watch?v=hBWAuOPyRuU

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Jak chcete z Bruselu zajistit naši potravinovou soběstačnost?

Podle mě je to klišé a nemůžeme být potravinově úplně soběstační, obzvlášť dnes, kdy je dost nevyzpytatelné počasí. A i kdybychom soběstační byly, nebude nás to stát mnohem více než potraviny z dovozu? Podpora českých potravin je sice hezká věc, ale zas né každý na to má rozpočet. Stačí se podívat n...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Technologičtí giganti Google, Meta, Microsoft nebo Nvidia pod jednou střechou

22:04 Hospodářská komora: Technologičtí giganti Google, Meta, Microsoft nebo Nvidia pod jednou střechou

Praktické ukázky využití v podnicích, konzultační zónu a workshopy, na kterých si zástupci firem vyz…