Český rozhlas Vltava přichází s novou vizuální identitou

08.09.2020 17:05 | Zprávy

Od začátku září prochází Vltava programovou změnou, kterou komunikuje rozsáhlá marketingová kampaň postavená na nové vizuální identitě stanice. Námět i realizace pochází z grafického studia Českého rozhlasu.

Český rozhlas Vltava přichází s novou vizuální identitou
Foto: red
Popisek: Český rozhlas

„Jednotlivé vizuální prvky ‚nové? Vltavy budou aplikované v marketingovém mixu zahrnujícím outdoor, online, print i on-air komunikační aktivity v průběhu celé kampaně, a to až do konce roku 2020. Vizuály staví na detailních portrétech osobností ČRo Vltava – Jany Plodkové, herečky, která je zároveň hlasem stanice, nebo Vladimíra Franze, hudebního skladatele, výtvarníka a moderátora pořadu Sedmé nebe,” uvedl ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Českého rozhlasu Jiří Hošna.

Dále je tváří kampaně divadelnice a zpěváčka Monika Načeva a zpěvačka Sára Vondrášková aka Never Sol. Obě interpretky také moderují a zaznívají v autorském hudebním pořadu Sedmé nebe.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Podáte nějaké trestní oznámení?

Jestli podle vás došlo v bitcoinové kauze ke korupci a já bych tomu i věřila, tak neměla by to řešit i policie? Podáte nějaké trestní oznámení? Děkuji za odpověď. Horáková

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR: Pololetní hospodářský výsledek je o 384 milionů vyšší než loni

7:23 Lesy ČR: Pololetní hospodářský výsledek je o 384 milionů vyšší než loni

Hospodářský výsledek Lesů ČR činil v prvním pololetí 3,21 miliardy a meziročně vzrostl o 13,6 procen…