Český rozhlas Vltava přichází s novou vizuální identitou

08.09.2020 17:05 | Zprávy

Od začátku září prochází Vltava programovou změnou, kterou komunikuje rozsáhlá marketingová kampaň postavená na nové vizuální identitě stanice. Námět i realizace pochází z grafického studia Českého rozhlasu.

Český rozhlas Vltava přichází s novou vizuální identitou
Foto: red
Popisek: Český rozhlas

„Jednotlivé vizuální prvky ‚nové? Vltavy budou aplikované v marketingovém mixu zahrnujícím outdoor, online, print i on-air komunikační aktivity v průběhu celé kampaně, a to až do konce roku 2020. Vizuály staví na detailních portrétech osobností ČRo Vltava – Jany Plodkové, herečky, která je zároveň hlasem stanice, nebo Vladimíra Franze, hudebního skladatele, výtvarníka a moderátora pořadu Sedmé nebe,” uvedl ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Českého rozhlasu Jiří Hošna.

Dále je tváří kampaně divadelnice a zpěváčka Monika Načeva a zpěvačka Sára Vondrášková aka Never Sol. Obě interpretky také moderují a zaznívají v autorském hudebním pořadu Sedmé nebe.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Zuzana Majerová byl položen dotaz

Vítáte Trumpův ,,mírový plán“

Rusko je podle vás vítěz války. To je podle vás dobře? Co myslíte, že udělá Putin pak, když mu to s Ukrajinou takto snadno vyjde? Nemělo se spíš udělat víc, aby byl on ten poražený? Děkuji za odpověď. Jana

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vyznání – debutové album Cecílie Jílkové s texty Lenky Procházkové

16:56 Vyznání – debutové album Cecílie Jílkové s texty Lenky Procházkové

Nadčasové verše znovu ožívají, minulost se setkává s budoucností.