„Jednotlivé vizuální prvky ‚nové? Vltavy budou aplikované v marketingovém mixu zahrnujícím outdoor, online, print i on-air komunikační aktivity v průběhu celé kampaně, a to až do konce roku 2020. Vizuály staví na detailních portrétech osobností ČRo Vltava – Jany Plodkové, herečky, která je zároveň hlasem stanice, nebo Vladimíra Franze, hudebního skladatele, výtvarníka a moderátora pořadu Sedmé nebe,” uvedl ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Českého rozhlasu Jiří Hošna.
Dále je tváří kampaně divadelnice a zpěváčka Monika Načeva a zpěvačka Sára Vondrášková aka Never Sol. Obě interpretky také moderují a zaznívají v autorském hudebním pořadu Sedmé nebe.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva