Český rozhlas Vltava přichází s novou vizuální identitou

08.09.2020 17:05 | Zprávy

Od začátku září prochází Vltava programovou změnou, kterou komunikuje rozsáhlá marketingová kampaň postavená na nové vizuální identitě stanice. Námět i realizace pochází z grafického studia Českého rozhlasu.

Český rozhlas Vltava přichází s novou vizuální identitou
Foto: red
Popisek: Český rozhlas

„Jednotlivé vizuální prvky ‚nové? Vltavy budou aplikované v marketingovém mixu zahrnujícím outdoor, online, print i on-air komunikační aktivity v průběhu celé kampaně, a to až do konce roku 2020. Vizuály staví na detailních portrétech osobností ČRo Vltava – Jany Plodkové, herečky, která je zároveň hlasem stanice, nebo Vladimíra Franze, hudebního skladatele, výtvarníka a moderátora pořadu Sedmé nebe,” uvedl ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Českého rozhlasu Jiří Hošna.

Dále je tváří kampaně divadelnice a zpěváčka Monika Načeva a zpěvačka Sára Vondrášková aka Never Sol. Obě interpretky také moderují a zaznívají v autorském hudebním pořadu Sedmé nebe.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ženíšek: Posuzování etiky jsem u umělé inteligence vynechal

Zajímá mě proč jste ji vynechal? Etika je přeci také důležitá. A druhá věc, jak je opatřeno, že o nás umělá inteligence nebude shromažďovat i osobní data, které pak může někdo zneužít? Děkuji za odpověď. Klára

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

NP Šumava: Analýza DNA nalezeného vzorku trusu potvrdila únik samice vlka

22:03 NP Šumava: Analýza DNA nalezeného vzorku trusu potvrdila únik samice vlka

Analýza DNA ze vzorku trusu, nalezeného nedaleko Kundratic, potvrdila shodu s jednou samicí žijící v…