Nový zpravodajský formát Vinohradská 12 reaguje zejména na měnící se návyky posluchačů, kteří jsou zvyklí vyhledávat audio obsah na mobilních zařízeních a poslouchat ho, kdy sami chtějí. „Nabízíme lidem novou službu tak, aby odpovídala současným zahraničním trendům v distribuci i výrobě audio obsahu. Podcasty se těší rostoucí oblibě nejen v USA, ale také ve Velké Británii nebo ve Švédsku. Společně s kolegy ze zahraničních médií pracujeme na vývoji nových audio formátů, které udávají tón v moderní produkci obsahu, jedním z výstupů je právě Vinohradská 12, podobný typ obsahu zatím na českém trhu nikdo nenabízí,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.
Formát je postavený na jednom aktuálním zpravodajském tématu dne a poskytuje kontext k plnému pochopení dané události tak, aby vybavil posluchače na ploše cca 20min všemi základními informacemi k orientaci v tématu. „Zpravodajský cyklus se neustále zrychluje, ocitáme se zahlcení přílivem titulků a jmen, zejména na sociálních sítích a v online prostředí se střídají zprávy a nové události tempem, ve kterém se lidé začínají ztrácet. Chceme nabídnout možnost, jak zůstat v obraze a neztratit se v záplavě nových informací“, uvedl Radek Kedroň, šéfredaktor zpravodajského serveru iROZHLAS.cz.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV