Pokud se spotřebitel rozhodne změnit poskytovatele služeb elektronických komunikací, je mu nově od 1. dubna u předplacených služeb vracen nespotřebovaný kredit. ČTÚ však upozorňuje, že k vrácení nedochází automaticky s přenesením telefonního čísla k jinému poskytovateli – spotřebitelé musí o navrácení požádat opouštěného poskytovatele, a to maximálně do 30 dnů ode dne ukončení smlouvy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Farmáři
Myslíte, že podpora farmářů je cestou, jak hromadně zlevníte potraviny? Já teda nevím, u farmářů nakupuji ráda, i když teď už čím dál méně, a to proto, že na to jednoduše nemám. Když jdu na farmářské trhy ceny jsou tam dost vysoké a taky mě kolikrát napadlo, zda i oni jen draze nepřeprodávají, co ko...
Další články z rubriky

19:28 Nadace ČEZ: Návštěvníci Vysočinafestu podpořili jihlavskou nemocnici a poradnu pro rodiny
Jihlavský festival má za sebou už 10 let. Už od počátku je součástí festivalu nejen zábava a pořádný…
- 16:26 Královéhradecký kraj připravuje modernizaci školního areálu v Kopidlně
- 13:34 HK ČR: Čtyřem z deseti českých exportérů klesá poptávka
- 10:34 AOPK ČR: V Českém středohoří zachraňují kukačky. Ani ptáky, ani hodiny, ale vzácné orchideje
- 7:33 Celní správa: Celníci na Moravě mají nové organizační uspořádání
- 22:33 Zoo Praha vypustila kriticky ohrožené karasy obecné v pražské Michli