Téměř každému se již někdy stalo, že zapomněl na smluvenou lékařskou prohlídku anebo přišel k lékaři ve chvíli, když měl zrovna dovolenou. Právě CGMsky znamenají řešení, jak tomuto přecházet. Služba pomáhá zdravotnickým zařízením především s organizací lékařských prohlídek tím, že své pacienty informují prostřednictvím SMS zpráv. Lékaři tyto zprávy jednoduše odesílají přímo z ambulantního informačního systému. Pacienti si zprávu přečtou na svém telefonu stejně jako jiné SMS a díky tomu se vyvarují například zbytečné cestě k lékaři, který je zrovna na dovolené.
„Není to pouze SMS zpráva, ale celý balíček podpůrných funkcí. Jestliže lékař potřebuje řešit absence pacientů, připomínky k objednávkám či preventivní prohlídky nebo jenom upozornit pacienta, aby nezapomněl přijít na vyšetření na lačno, CGMesky mu poslouží jako efektivní způsob komunikace, “ uvádí Jan Hlaváček, General Manager HPS I, CGM Česká republika. CGMesky jsou velice oblíbenou formou komunikace, využívá je přes 700 zdravotnických zařízení po celé České republice. Ta od roku 2012 až doposud odeslala přes 2 miliony těchto zpráv více než půl milionu pacientů. „Tak vysoké číslo vnímáme jako velký úspěch. Věříme, že počet odeslaných zpráv bude i nadále růst a pacientům budou tedy čím dál více nabízeny nadstandardní služby,“ dodává Jan Hlaváček.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva