Cestující mohou na unikátních sedadlech ve vlacích LEO Express i rodit

15.06.2012 9:10

Jedinečné pohodlí čeká na cestující ve vlacích LEO Express, které již letos vyrazí na trať mezi Prahou a Ostravou.

Cestující mohou na unikátních sedadlech ve vlacích LEO Express i rodit
Foto: LEO Express
Popisek: Nová souprava LEO Express se poprvé předvedla v Česku

Všechny tři třídy – tedy Premium, Business i Economy – jsou vybaveny komfortními, ergonomicky tvarovanými, dostatečně vysokými a polohovatelnými sedadly. LEO Express je dodala dynamická česká firma BORCAD CZ z Fryčovic na Frýdeckomístecku.

„Pohodlná sedadla s dostatkem místa a možnostmi jejich úprav dle individuálních potřeb každého cestujícího považuji za naprostý základ kvalitních služeb na železnici. Proto jsme chtěli to nejlepší, co vůbec lze mít, a jsem rád, že se nám to podařilo – naše sedadla jsou originální, vysoce funkční a mají vytříbený design, ve všech třídách nabízejí západoevropský komfort a naši cestující v nich stráví tři hodiny mezi Prahou a Ostravou jako v bavlnce. Společnost BORCAD jsme si vybrali proto, že jsme znali její velmi dobré renomé a věděli, že umí vytvářet sedadla špičkové kvality,“ zdůrazňuje Leoš Novotný, majitel společnosti LEO Express. „Ale naše spolupráce nekončí. Sedadla v třídě Business budou vylepšeny ještě o schránky na notebooky a pro naše zákazníky chystáme i pár dalších příjemných překvapení, které dále zvýší komfort,“ dodává Leoš Novotný.

Daniel Zaleski, obchodní ředitel společnosti BORCAD CZ, vysvětluje: „Tato sedadla jsme vyvíjeli několik let a v konečné fázi vývoje jsme velmi úzce spolupracovali se švýcarskými konstruktéry firmy Stadler a se zástupci společnosti LEO Express pro nasazení do jejich vlaků. Vycházeli jsme z našich předchozích docela bohatých zkušeností s konstrukcemi zdravotnických křesel a vozíků a navrhli zcela novou koncepci vlakových sedadel. Důkladně jsme také zkoušeli jejich spolehlivost, například každá ze sedaček v třídě Premium byla dlouhodobě cyklicky testována na životnost 30 let. “

Za jednu z hlavních výhod sedadel třídy Economy a Business ve vlacích LEO Express lze považovat i originální řešení polohování. Náklon sedadel se upravuje pouze posuvem a cestující tak při polohování nezasahuje do prostoru dalšího zákazníka za ním. Nedochází tedy k problému tak dobře známému např. z autobusové dopravy, kdy lidé mnohdy doslova přimáčknou spolucestujícího za nimi.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Lucie Potůčková byl položen dotaz

Jak je to s tou výjimkou?

I kdybysme pro teď měli výjimku z migračního paktu. Na jak dlouho by platila? Jak dlouho předpokládáte, že tu budou uprchlíci z Ukrajiny? Co když se z nich po čase stanou občané ČR? A proč bysme měli mít výjimku zrovna my, když uprchlíci (ne třeba z Ukrajiny) jsou i v jiných státech, ale třeba Ukraj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR postavily nádrž na úpatí nejvyššího vrcholu Jizerských hor

22:03 Lesy ČR postavily nádrž na úpatí nejvyššího vrcholu Jizerských hor

Stavbu retenční nádrže Perlík za 7,8 milionu korun dokončily Lesy České republiky na úpatí Smrku, ne…