Cestující mohou na unikátních sedadlech ve vlacích LEO Express i rodit

15.06.2012 9:10 | Zprávy

Jedinečné pohodlí čeká na cestující ve vlacích LEO Express, které již letos vyrazí na trať mezi Prahou a Ostravou.

Cestující mohou na unikátních sedadlech ve vlacích LEO Express i rodit
Foto: LEO Express
Popisek: Nová souprava LEO Express se poprvé předvedla v Česku

Všechny tři třídy – tedy Premium, Business i Economy – jsou vybaveny komfortními, ergonomicky tvarovanými, dostatečně vysokými a polohovatelnými sedadly. LEO Express je dodala dynamická česká firma BORCAD CZ z Fryčovic na Frýdeckomístecku.

„Pohodlná sedadla s dostatkem místa a možnostmi jejich úprav dle individuálních potřeb každého cestujícího považuji za naprostý základ kvalitních služeb na železnici. Proto jsme chtěli to nejlepší, co vůbec lze mít, a jsem rád, že se nám to podařilo – naše sedadla jsou originální, vysoce funkční a mají vytříbený design, ve všech třídách nabízejí západoevropský komfort a naši cestující v nich stráví tři hodiny mezi Prahou a Ostravou jako v bavlnce. Společnost BORCAD jsme si vybrali proto, že jsme znali její velmi dobré renomé a věděli, že umí vytvářet sedadla špičkové kvality,“ zdůrazňuje Leoš Novotný, majitel společnosti LEO Express. „Ale naše spolupráce nekončí. Sedadla v třídě Business budou vylepšeny ještě o schránky na notebooky a pro naše zákazníky chystáme i pár dalších příjemných překvapení, které dále zvýší komfort,“ dodává Leoš Novotný.

Daniel Zaleski, obchodní ředitel společnosti BORCAD CZ, vysvětluje: „Tato sedadla jsme vyvíjeli několik let a v konečné fázi vývoje jsme velmi úzce spolupracovali se švýcarskými konstruktéry firmy Stadler a se zástupci společnosti LEO Express pro nasazení do jejich vlaků. Vycházeli jsme z našich předchozích docela bohatých zkušeností s konstrukcemi zdravotnických křesel a vozíků a navrhli zcela novou koncepci vlakových sedadel. Důkladně jsme také zkoušeli jejich spolehlivost, například každá ze sedaček v třídě Premium byla dlouhodobě cyklicky testována na životnost 30 let. “

Za jednu z hlavních výhod sedadel třídy Economy a Business ve vlacích LEO Express lze považovat i originální řešení polohování. Náklon sedadel se upravuje pouze posuvem a cestující tak při polohování nezasahuje do prostoru dalšího zákazníka za ním. Nedochází tedy k problému tak dobře známému např. z autobusové dopravy, kdy lidé mnohdy doslova přimáčknou spolucestujícího za nimi.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Proč by měl Babiš dotace vracet?

Že by tím přibyly peníze do rozpočtu je sice asi fakt, ale není přeci jediný, kdo je čerpá. Tak proč zrovna jen on? Neměly by se tak spíš dotace zrušit? A jestli je Babiš dostal nějak neoprávněně, tak není na místě řešit to, jak je to možné a zda je jediný? A taky, zda by za neoprávněné přidělení mě...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

NPÚ: Záchrana zapomenuté památky v Kynžvartském parku

7:23 NPÚ: Záchrana zapomenuté památky v Kynžvartském parku

Z nepatrného kamenného úlomku, vyčnívajícího z trávy, se stal příběh pětiletého pátrání, obnovy a od…