„Trolejbus se vyznačuje nejen zajímavým novým designem, ale především vysokým komfortem pro cestující i řidiče. Vozidla jsou například vybavena výkonnou klimatizací, pasažérům navíc poslouží USB konektory umožňující nabíjení telefonů v průběhu cesty a přehledný informační systém. Pro dopravce je vozidlo zajímavé z hlediska nízkých nákladů na provoz a údržbu,“ říká obchodní manažer Škody Electric Petr Kasenčák.
Kontrakt pro Žilinu je složen ze dvou částí. V rámci první části Škoda Electric vyrobí dvanáct kloubových trolejbusů Škoda 27 Tr a tři vozy typu Škoda 26 Tr. Druhou částí kontraktu je opce na dalších dvanáct vozidel, z toho šest kloubových a šest dvanáctimetrových. Samozřejmostí nízkopodlažních trolejbusů je kneeling, který umožňuje snadný nástup a výstup z vozu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva