Come and See – dosud největší integrovaná kampaň značky Canon

16.09.2014 15:30 | Zprávy

Canon představuje svoji dosud největší integrovanou kampaň zaměřenou na spotřebitele. Tato TTL kampaň s názvem Come and See je součástí tříleté komunikační strategie společnosti Canon. Jejím cílem je inspirovat uživatele k zachycení příběhů, které se každý den kolem nás odehrávají.

Come and See – dosud největší integrovaná kampaň značky Canon
Foto: Canon
Popisek: Canon

Kampaň Come and See startuje na veletrhu Photokina 2014, nejvýznamnější světové akci zaměřené na zpracování obrazu. Bude první kampaní, která využije novou komunikační strategii společnosti Canon. V regionu EMEA (oblast Evropy, Středního východu a Afriky) bude mít podpora tvůrčích přístupů podobu komplexní integrované kampaně.

Inspirativní kampaň bude probíhat v rámci nejrůznějších marketingových kanálů napříč celým regionem EMEA. Množství aktivit bude také probíhat na sociálních sítích, kde budou uživatelé vyzíváni, aby své příběhy sdíleli. Společnost Canon připravila podporu v místě maloobchodního prodeje, která zkvalitní komunikaci se zákazníky a pomůže jim v orientaci při nákupu.

S cílem podpořit tuto reklamní kampaň i celou tříletou strategii byly vytvořeny také webové stránky Come and See, www.canon-europe.com/comeandsee, kde zákazníci najdou nejen užitečné technické informace, ale mohou nahlédnout i do zákulisí příprav kampaně. Na kampani se podíleli známí fotografové - Christopher Pillitz, který se zaměřuje na cestovatelskou fotografii, a Jamie Hall, který fotí divokou přírodu. Pro uživatele připravili produktová videa, která jsou návodem jak s přístroji Canon vytvářet ty nejkvalitnější výstupy.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Finance

Nejsem zastánce zadlužování, ale co mě taky dost zajímá je to, zda je vůbec reálné snižovat zadluženost a přitom zajistit, aby se lidi měli dobře? To druhé se vám totiž nepovedlo, i když někteří z vás to evidentně vidí jinak, ale většina lidí se dobře nemá. Jak se říká, může být i hůř, ale taky lépe...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Praha vybrala sportoviště, kde se uskuteční Olympiáda dětí a mládeže

13:33 MHMP: Praha vybrala sportoviště, kde se uskuteční Olympiáda dětí a mládeže

Hlavní město bude od neděle 21. do čtvrtka 25. června 2026 poprvé v historii projektu hostit letní e…