Commerce Accelerator od hybris umožňuje v krátkém čase zavádět řešení dostupná pro různá zařízení

20.06.2013 13:29

Společnost hybris, nejrychleji rostoucí poskytovatel komerčních platforem na světě, kterou přední analytické společnosti považují za lídra v oboru, dnes oznámila propojení nástroje hybris Commerce Accelerator s řešením správy objednávek hybris Order Management Services (OMS).

Commerce Accelerator od hybris umožňuje v krátkém čase zavádět řešení dostupná pro různá zařízení
Foto: hybris
Popisek: Logo společnosti hybris

To obchodníkům umožní poskytovat svým zákazníkům ničím neomezený prožitek z nakupování prostřednictvím různých zařízení, včetně procházení stránek obchodu a plnění – například ve formě nákupu online a vyzvednutí zboží v kamenné prodejně či zobrazování stavu zásob napříč různými kanály. Významné rozšíření Commerce Accelerator znamená, že obchodníci všech velikostí poskytující své služby koncovým zákazníkům (B2C) mohou nyní za přijatelnou cenu uvádět do provozu komerční systém světové úrovně. Zabere jim to méně než čtyři měsíce díky předem připraveným šablonám internetového obchodu a propojení s komunikačními kanály, která lze uvádět do provozu velice rychle a následně podle potřeb dále rozšiřovat. Potenciální uživatelé tohoto systému si rovněž mohou zvolit způsoby uvedení do provozu a pořízení systému, které nejlépe odpovídají jejich potřebám – od tradičního provozování vlastními prostředky (on-premise) s trvalou licencí, přes řešení provozovaná a poskytovaná společností hybris (hosting) až po řešení nabízená podle potřeby formou služby (on-demand, software-as-a-service) na základě měsíčního poplatku stanoveného podle míry využití nebo obratu.

„Řešení hybris Commerce Accelerator staví společnost hybris nad konkurenční nabídky,“ vysvětluje Ariel Lüdi, generální ředitel společnosti hybris. „Nejenže hybris poskytuje řešení, které funguje z ekonomického hlediska,ale nyní nabízí nejvýhodnější kombinaci, která zavedeným obchodníkům stejně jako vznikajícím společnostem zaručuje optimální výkonnost, funkce podnikové úrovně i nízké náklady vlastnictví,“ pokračuje Lüdi. „Zavedené organizace v segmentu B2C se musejí vyrovnat se vzrůstajícím tlakem v podobě stále náročnějších očekávání zákazníků i konkurenčního prostředí, a musejí tak svým zákazníkům nabízet optimální zkušenosti s vlastní značkou. Aby si obchodníci udrželi svůj náskok, musejí být schopni tato očekávání překonávat a rychle zavádět do praxe možnosti bezproblémového přístupu prostřednictvím škály různých zařízení.“

„Vznikající firmy,“ dodává Lüdi, „jsou budoucností obchodu. S tím, jak se jejich požadavky stávají stále složitějšími, je pro ně nejdůležitějším aspektem schopnost rychle reagovat na často výjimečné požadavky zákazníků, aby byly schopné udržet si svůj růst a rozvoj. V této situaci musejí nalézt komerční řešení, které bude schopné podporovat jejich budoucí růstové ambice – především co se týká poskytovaných funkcí, nákladů na uvedení do provozu a časové náročnosti.“

Vznikající společnosti mohou rychle těžit z funkcí světové úrovně, které jim řešení Commerce nabízí:

  • Předem připravené šablony internetových obchodů s módou, elektronikou a službami pro firmy (B2B)
  • Možnost nákupu online a vyzvednutí na prodejně (Buy Online, Pick Up in Store, BOPIS)
  • Souhrnný přehled skladových zásob
  • Integrovaná správa webového obsahu
  • Předem připravená funkce vyhledávání
  • Optimalizované procesy dokončení nákupu a správy nákupních košíků
  • Řešení připravené k okamžité integraci s klíčovými službami správy objednávek, jako jsou platby, ověřování adres, výpočet příslušné daně a dodávka
  • Předem připravené webové obchody optimalizované pro mobilní zařízení, integrace a SDK (software development kit) pro tvorbu aplikací pro operační systémy iOS a Android
  • Vestavěná integrace do pracovních toků služeb zákazníkům (Customer Service Workflows)
  • Plně mezinárodní řešení, pracující v mnoha jazycích a s mnoha národními měnami

Jedním ze zákazníků společnosti hybris, kteří úspěšně využívají její zkušeností v segmentu středně velkých firem a možností nástroje hybris Commerce Accelerator, je online obchod s klenoty 21DIAMONDS, který nástrojů společnosti hybris využil ke spuštění svého prvního internetového obchodu v roce 2011, a to v čase kratším než 90 dní.

„Klíčem k dosažení našeho cíle za pouhých 11 měsíců bylo, že jsme se soustředili na výběr toho pravého produktu, využití práce vynikajících lidí a zajištění toho, že problému, který před sebou máme, všichni rozumíme,“ uvádí Emanual Schleussinger, technický ředitel společnosti 21DIAMONDS. „Dali jsme si za cíl vytvořit něco jedinečného ve velmi krátkém čase a díky řešení hybris Commerce Accelerator jsme toho také dosáhli.“

Po tomto úspěchu firma využila stejné řešení k tomu, aby své činnosti rozšířila v mezinárodním měřítku do 18 zeměpisných oblastí včetně 12 evropských zemí (Dánsko, Finsko, Francie, Itálie, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Rakousko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko a Velká Británie), Spojených států amerických, Brazílie, Ruska, Indie a Austrálie.

Švýcarská společnost FREITAG je známá svými jedinečnými módními taškami a doplňky z recyklovaných materiálů, které se prodávají ve více než čtyřech stovkách obchodů po celém světě. V roce 2011 tato firma hledala způsob, jak vylepšit svůj internetový obchod tak, aby dokázal držet krok s růstem společnosti a věrně reprezentoval značku na internetu. Řešení hybris Commerce Accelerator umožnilo společnosti za pouhé čtyři měsíce úspěšně spustit online obchod provozovaný v několika jazycích (německy, francouzsky, italsky a anglicky), podporující několik různých měn (švýcarský frank, americký dolar, euro, korejský won a japonský jen) a nabízející na 4 200 produktů ze 40 modelových řad Fundamentals a 17 referenčních modelových řad.

„Řešení hybris Commerce Accelerator nám významně pomohlo a umožnilo nám mít obchod připravený ke spuštění ještě před začátkem vánoční sezóny,“ říká Michael Nussbaumer, ředitel pro nová média a IT společnosti FREITAG. „Řízení kompletního komerčního systému není jednoduchou záležitostí, ale společnost hybris je dostatečně pružná na to, aby dokázala podporovat naše jedinečné výrobky a naplňovat požadavky zákazníků. A protože Accelerator je produktem společnosti hybris, máme k dispozici pružnost potřebnou ke spolupráci s širokou škálou našich partnerů.“

Podrobnější informace o řešení hybris Commerce Accelerator jsou k dispozici na adrese: http://www.hybris.com/en/products/product-overview

O společnosti hybris

Společnost hybris pomáhá firmám na celém světě prodávat větší množství zboží, služeb a digitálního obsahu prostřednictvím všech druhů kontaktních míst, kanálů či zařízení. Společnost hybris nabízí produkt zvaný OmniCommerce™, což je soubor nejmodernějších procesů pro řízení kmenových dat a jednotné obchodování, který firmám poskytuje komplexní pohled na zákazníky, produkty a objednávky, a zákazníkům komplexní pohled na uskutečňovaný obchod.

Vícekanálový software společnosti hybris funguje na jediné platformě, která využívá otevřených standardů, umožňuje flexibilní neomezenou podporu inovací, vede k nejnižším celkovým nákladům vlastnictví, a navíc je možné ji upravovat a rozšiřovat do té míry, že už společnosti nebudou nikdy potřebovat žádnou jinou obchodní platformu. Přední analytické firmy v oboru považují společnost hybris za „lídra“ a označují její obchodní platformu jako jednu ze dvou nebo tří nejlepších na trhu. Stejný software je k dispozici v různých formách: tzv. on-premise, tj. přímo v prostorách klienta, on demand, tj. poskytovaný přes internet, nebo prostřednictvím řízeného hostingu, což umožňuje maximální flexibilitu obchodníkům všech velikostí. Společnost hybris si zvolilo více než 500 společností, mezi něž se řadí globální značky Coca Cola, P&G, Hornbach, Nespresso, Bridgestone, Kaiser+Kraft, Rexel, Levi’s, Lufthansa, Nikon a Toys’r’Us.

Společnost hybris působí v 15 zemích po celém světě. hybris je budoucností obchodu. Více informací najdete na stránkách www.hybris.com

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Jana Bačíková, MBA byl položen dotaz

Jak dlouho myslíte, že vaše důchodová reforma vydrží?

Dobrý den, zajímalo by mě, k čemu je dobrá důchodová reforma, na které nepanuje mezi vládou a opozicí shoda? Protože co když se nějaká schválí a jiná (další) vláda, ji zase zruší? Myslíte, že to prospěje něčemu pozitivnímu? Proč je takový problém se dohodnout? Vy jste sice opozici k jednání přizvali...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Turistický spolek Lipenska: Cimrman se vrací do Frymburku, břeh Lipna ozdobí jeho busta

22:08 Turistický spolek Lipenska: Cimrman se vrací do Frymburku, břeh Lipna ozdobí jeho busta

Frymburský břeh lipenské přehrady bude zdobit busta nebo jiná hmotná, umělecky cenná připomínka na p…