Commerce Accelerator od hybris umožňuje v krátkém čase zavádět řešení dostupná pro různá zařízení

20.06.2013 13:29 | Zprávy

Společnost hybris, nejrychleji rostoucí poskytovatel komerčních platforem na světě, kterou přední analytické společnosti považují za lídra v oboru, dnes oznámila propojení nástroje hybris Commerce Accelerator s řešením správy objednávek hybris Order Management Services (OMS).

Commerce Accelerator od hybris umožňuje v krátkém čase zavádět řešení dostupná pro různá zařízení
Foto: hybris
Popisek: Logo společnosti hybris

To obchodníkům umožní poskytovat svým zákazníkům ničím neomezený prožitek z nakupování prostřednictvím různých zařízení, včetně procházení stránek obchodu a plnění – například ve formě nákupu online a vyzvednutí zboží v kamenné prodejně či zobrazování stavu zásob napříč různými kanály. Významné rozšíření Commerce Accelerator znamená, že obchodníci všech velikostí poskytující své služby koncovým zákazníkům (B2C) mohou nyní za přijatelnou cenu uvádět do provozu komerční systém světové úrovně. Zabere jim to méně než čtyři měsíce díky předem připraveným šablonám internetového obchodu a propojení s komunikačními kanály, která lze uvádět do provozu velice rychle a následně podle potřeb dále rozšiřovat. Potenciální uživatelé tohoto systému si rovněž mohou zvolit způsoby uvedení do provozu a pořízení systému, které nejlépe odpovídají jejich potřebám – od tradičního provozování vlastními prostředky (on-premise) s trvalou licencí, přes řešení provozovaná a poskytovaná společností hybris (hosting) až po řešení nabízená podle potřeby formou služby (on-demand, software-as-a-service) na základě měsíčního poplatku stanoveného podle míry využití nebo obratu.

„Řešení hybris Commerce Accelerator staví společnost hybris nad konkurenční nabídky,“ vysvětluje Ariel Lüdi, generální ředitel společnosti hybris. „Nejenže hybris poskytuje řešení, které funguje z ekonomického hlediska,ale nyní nabízí nejvýhodnější kombinaci, která zavedeným obchodníkům stejně jako vznikajícím společnostem zaručuje optimální výkonnost, funkce podnikové úrovně i nízké náklady vlastnictví,“ pokračuje Lüdi. „Zavedené organizace v segmentu B2C se musejí vyrovnat se vzrůstajícím tlakem v podobě stále náročnějších očekávání zákazníků i konkurenčního prostředí, a musejí tak svým zákazníkům nabízet optimální zkušenosti s vlastní značkou. Aby si obchodníci udrželi svůj náskok, musejí být schopni tato očekávání překonávat a rychle zavádět do praxe možnosti bezproblémového přístupu prostřednictvím škály různých zařízení.“

„Vznikající firmy,“ dodává Lüdi, „jsou budoucností obchodu. S tím, jak se jejich požadavky stávají stále složitějšími, je pro ně nejdůležitějším aspektem schopnost rychle reagovat na často výjimečné požadavky zákazníků, aby byly schopné udržet si svůj růst a rozvoj. V této situaci musejí nalézt komerční řešení, které bude schopné podporovat jejich budoucí růstové ambice – především co se týká poskytovaných funkcí, nákladů na uvedení do provozu a časové náročnosti.“

Vznikající společnosti mohou rychle těžit z funkcí světové úrovně, které jim řešení Commerce nabízí:

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Selhala podle vás justice?

A pokud ano, myslíte, že to bylo úmyslně a jestli ano, budete se tím vy nebo někdo zbývat, asi už rozsudek zvrátit nelze, ale minimálně neměl by za to někdo nést odpovědnost? Nebo podle vás soud selhal z neúmyslně, protože třeba bitcoinům málokdo rozumí, byť teď u soudů bych očekával, že se třeba po...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: