Firmy s webovými stránkami či přímo prodejními e-shopy na vlastních, energií nezálohovaných serverech, tak během krátkého okamžiku mohly přijít o velké částky v objednávkách, ale také v renomé svého vlastního obchodu. Často jde o menší a střední firmy (SME), které mají servery umístěné v prostorách svých firem a neinvestují do různě drahých záložních zdrojů nebo dokonce dieselagregátů, které jsou naopak běžné v datových centrech.
Škody v případě desítek českých eshopů se tak mohly během 20minutové přestávky vyšplhat až na milionové částky.
„Zákazník, který zjistí, že eshop prodejce nefunguje, přejde okamžitě na další eshop, jelikož ten první není pro něj důvěryhodný a ani nemá čas čekat. Poslat peníze někomu, kdo není důvěryhodný a má problémy udržet vlastní eshop, by se rozhodl jen málokdo,“ řekl k tomu Jiří Dvořák, specialista prodeje Coolhousing s.r.o., předního provozovatele hostingových služeb.
Totéž pak platí při nedoručení důležitých e-mailových zpráv a dalších telekomunikačních služeb.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva