Oslava narozenin dámského klubu se nesla ve znamení propojení digitálního světa nejmodernější přítomnosti s krásnou uměleckou tradicí divadla Semafor.
„Uvědomujeme si důležitost propojení našeho setkávání se setkáváním ve virtuálním světě,“ říká zakladatelka klubu Helena Kohoutová, která večerem provázela.
Jaké jsou nové možnosti v růstu online světa a sociálních sítí, představil první host, kterým byl Ondřej Klega, Business Development Director firmy Acomware. Tato společnost se zaměřuje na pomoc při vstupu na on-line trh, e-commerce poradenství a zvyšování návštěvnosti a obchodní výkonnosti. Působí na trhu 13 let a byli na začátku známých velkých projektů jako je mall.cz nebo alza.cz.
Podle Ondřeje Klegy v České republice funguje přes 30 tisíc e-shopů a předpovědi pro rok 2015 jsou velmi optimistické – více než 90 % obchodů očekává růst tržeb. Ideálním kanálem, jak rozšířit řady zákazníků i marketingové možnosti jsou sociální sítě, kde nejvíce funguje přímé osobní doporučení.
„Možná vás překvapí to přirovnání, ale internetový obchod je jako restaurace. Když vám někdo doporučí restauraci, jdete ji vyzkoušet. A pokud se vám tam líbilo, jdete tam znovu,“ říká Ondřej Klega.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.