CzechInvest obdržel prestižní ocenění Business Superbrands 2018

20.03.2018 15:14 | Zprávy

Začátkem března 2018 obdržela agentura CzechInvest prestižní ocenění Business Superbrands 2018. O jeho udělení rozhoduje ve vícekolovém výběrovém řízení expertní komise Business Brand Council, kterou tvoří profesionálové z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Klíčovými faktory při rozhodování jsou inovace, budování značky, známost či prestiž.

CzechInvest obdržel prestižní ocenění Business Superbrands 2018
Foto: Hans Štembera
Popisek: Vchod do Czechinvest

Mezinárodní organizace Superbrands vznikla ve Velké Británii v roce 1994, během dvaceti let se projekt rozšířil do více jak 90 zemí napříč pěti kontinenty. V České republice se titul po svém obnovení v roce 2013 uděluje již pátým rokem. Hlavním cílem projektu je na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikovat nejlepší z nejlepších značek v rámci lokálních trhů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Petr Hladík byl položen dotaz

elektromobilita

Proč zrovna neziskovky?V rozpočtu je tolik peněz,že znovu bude státní rozpočet podporovat neziskovky. Ano,ať podporuje,ale jenom ty charitativní apod.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AMSP: Nepřiměřené náklady a právní nejistota

7:14 AMSP: Nepřiměřené náklady a právní nejistota

Prohlášení AMSP ČR k návrhu Evropské komise ohledně cíle snížení emisí CO2 o 90 % do roku 2040