Účastníci se dozvěděli několik jednoduchých tipů a triků, jak postavit silnou značku a jakým způsobem komunikovat unikátní vlastnosti produktu nebo příběh svého podnikání. Nejdůležitějším prvkem pro budování značky totiž není pěkné logo ani drahý inzerát, ale je to právě autentičnost, díky které mohou sociální podniky konkurovat velkým firmám nebo jim být minimálně rovnocenným obchodním partnerem.
„Jsem velmi ráda, že přijeli zástupci sociálních podniků z celého kraje a sdíleli mezi sebou své úspěchy i problémy, které řeší. Tito podnikatelé jsou pro naši společnost velkým přínosem, a přitom jim stále nevěnujeme dostatek pozornosti a podpory. To chceme v našem kraji změnit,“ uvedla ředitelka regionální kanceláře CzechInvestu pro Zlínský kraj Lenka Kalužová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva