CzechTourism: Billboardy v Kodani lákají na zimní dovolenou do Česka

29.10.2020 18:09 | Zprávy

Billboardy se zimní tématikou, které podle odhadů uvidí až tři a půl miliónu cestujících, zaplnily v polovině října nástupiště kodaňského metra a regionálních vlaků.

CzechTourism: Billboardy v Kodani lákají na zimní dovolenou do Česka
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Vizuály se vzkazem „Sníš o své příští dovolené? Česko na tebe počká“ mají za úkol udržet Česko a česká horská střediska v povědomí Dánů jako ideální destinaci pro zimní dovolenou a připomenout se těm, kteří ji již plánují.

„Dovolenou na horách plánují Dánové již na začátku podzimu. To potvrzují také informace od touroperátorů, kteří již začátkem září hlásili rezervace lyžařských pobytů pro nadcházející sezónu. Na billboardovou kampaň navážeme na přelomu roku marketingovými aktivitami v online prostředí, ať už prostřednictvím sociálních médií nebo formou imageových kampaní,“ říká Lucie Vallin, ředitelka ZZ Skandinávie.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Aleš Dufek byl položen dotaz

EU

Napsal jste to přesně, že se EU snaží být v ochraně životního prostředí lepší než zbytek světa. Já se ale ptám, k čemu to je? Hlavně když jak taky sám tvrdíte, je to na úkor nás všech, kdy na tu její politiku tvrdě doplácíme?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Frézař Češka nejlepším českým mladým profesionálem na EuroSkills

16:08 Hospodářská komora: Frézař Češka nejlepším českým mladým profesionálem na EuroSkills

Nejlepším národním výkonem se prezentoval Martin Češka, který se v soutěži CNC frézařů umístil na 11…