CzechTourism: Billboardy v Kodani lákají na zimní dovolenou do Česka

29.10.2020 18:09 | Zprávy

Billboardy se zimní tématikou, které podle odhadů uvidí až tři a půl miliónu cestujících, zaplnily v polovině října nástupiště kodaňského metra a regionálních vlaků.

CzechTourism: Billboardy v Kodani lákají na zimní dovolenou do Česka
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Vizuály se vzkazem „Sníš o své příští dovolené? Česko na tebe počká“ mají za úkol udržet Česko a česká horská střediska v povědomí Dánů jako ideální destinaci pro zimní dovolenou a připomenout se těm, kteří ji již plánují.

„Dovolenou na horách plánují Dánové již na začátku podzimu. To potvrzují také informace od touroperátorů, kteří již začátkem září hlásili rezervace lyžařských pobytů pro nadcházející sezónu. Na billboardovou kampaň navážeme na přelomu roku marketingovými aktivitami v online prostředí, ať už prostřednictvím sociálních médií nebo formou imageových kampaní,“ říká Lucie Vallin, ředitelka ZZ Skandinávie.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Marek Výborný byl položen dotaz

Vedení výboru

V čem je rozdíl, jestli někdo prosazuje své názory jako poslanec nebo člen nějakého výboru nebo z pozice místopředsedy nebo předsedy výboru? Mají snad ti, co jsou ve vedení výborů nějakou větší moc? Má jejich rozhodnutí nějakou větší váhu? Nebo proč to tak řešíte a nejen vy?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

48. týden na trhu pohonných hmot ČMKB

11:06 48. týden na trhu pohonných hmot ČMKB

Denní kontrakty motorové nafty na trhu pohonných hmot ČKB Kladno se ve 48. týdnu obchodovaly za prům…