CzechTourism: Česká republika se představila na premiéře rakouského Virtuálního dne cestování

22.01.2021 7:34

Česká republika se jako partnerská země, a především jako destinace, prezentovala na prvním virtuálním veletrhu Online-Reisetag (v překladu Virtuální den cestování), který v Rakousku pořádala společnost Reed Meese ve spolupráci s rakouským deníkem Kurier.

CzechTourism: Česká republika se představila na premiéře rakouského Virtuálního dne cestování
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism
reklama

On-line veletrh určený pro širokou cestovatelskou veřejnost sledovalo živě na různých internetových platformách včetně YouTube přes šest tisíc Rakušanů. Další dva tisíce již navštívili internetové stránky s veletržními nabídkami.

Online-Reisetag se konal v termínu, na který byl původně plánovaný největší veletrh cestovního ruchu na rakouském trhu Ferienmesse, a jehož konání bylo kvůli epidemii koronaviru odloženo na květen. 

Programem on-line veletrhu provázeli kabaretní umělec Gerald Fleischhacker a vedoucí oddělení Kurier-Reise Axel Halbhuber, kteří společně se svými hosty představili aktuality a cestovatelské trendy z atraktivních turistických destinací. Českou republiku prezentovala v živém rozhovoru ředitelka zahraničního zastoupení státní agentury CzechTourism Yvette Polášek. Během živého přenosu byly také odvysílány spoty propagující Česko a na internetové stránce veletrhu prezentovali svoji nabídku partneři z pěti regionů České republiky (Praha, Jižní Čechy, Vysočina, Východní Morava a Plzeňský kraj). Jejich speciální veletržní nabídky jsou rakouským turistům dostupné on-line po dobu jednoho týdne.

„V této době je velmi důležité udržovat Českou republiku v povědomí našich sousedů jako bezpečnou a atraktivní destinaci, která nabízí rozmanitý způsob vyžití. Navíc je blízko, o dovolené se tak mohou rozhodovat spontánně s ohledem na aktuální situaci. Z tohoto pohledu je Česko pro rakouské turisty letos ideální destinací,“ uvedla ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Rakousku Yvette Polášek a doplnila: „Částka sedmdesáti tisíc korun, kterou jsme zaplatili za partnerství s Online-Reisetag, se nám už nyní dvacetkrát vrátila v hodnotě mediálního pokrytí. Články v tisku a online společně s rozhovorem v rádiu zasáhly ještě před samotnou akcí téměř čtyři milióny lidí.“  

Do konce ledna běží v Rakousku také kampaň agentury CzechTourism, která na sociálních sítích představuje jarní a letní turistické cíle ze všech regionů České republiky.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: Tisková zpráva
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Lesy Praha: Zimní pauza kompostárny končí. Za rok 2020 přijala 3405 tun bioodpadu

17:05 Lesy Praha: Zimní pauza kompostárny končí. Za rok 2020 přijala 3405 tun bioodpadu

S koncem února skončila i zimní přestávka provozu naší Kompostárny hl. m. Prahy v Praze-Slivenci. Od…