Lednový veletrh Vakantiebeurs Utrecht tak letos úspěšně odstartoval veletržní sezónu 2017. Pod záštitou agentury CzechTourism se na stometrové oficiální expozici České republiky prezentovalo ve dnech 10. až 15. ledna celkem 10 spoluvystavovatelů – zástupců zejména regionů, měst, kempu, hotelového řetězce OREA HOTELS, České inspirace a ČSA. Jako doprovodný program na stánku mohli návštěvníci po celou dobu ochutnávat populární české pivo. V rámci oficiálního veletržního doprovodného programu v „Travel Movie Theatre“ byly návštěvníkům každodenně promítány propagační spoty České republiky s tématikou UNESCO a nový spot pro rok 2017 Baroko všemi smysly.
„Veletrhy jsou jedním z nejvýraznějších nástrojů, jak Českou republiku prezentovat,“ uvádí ředitelka agentury Monika Palatková a dodává: „V roce 2016 jsme se s oficiální expozicí zúčastnili 20 veletrhů a podařilo se nám oslovit rekordních 1 500 000 návštěvníků.“
Do výstavních hal Jaarbeurs v Utrechtu zavítalo letos 108 000 návštěvníků, čímž veletrh potvrdil fakt, že stále patří k největším veletrhům cestovního ruchu v zemích Beneluxu. První den je určený výhradně pro odborníky v cestovním ruchu, další dny pro laickou veřejnost.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva