Bronzová cena za architekturu či zařazení Českého pavilonu mezi pět nejpovedenějších – to jsou některá z ocenění, která si za letošní EXPO odnesl Český pavilon. Ten letos velmi ocenili i návštěvníci, pro které byl přichystán výlet do českého lesa i efektní fotografie. Zahraniční zastoupení agentury CzechTourism v Itálii spolupracovalo s Kanceláří generálního komisaře už v rámci příprav letošní Všeobecné světové výstavy, společně poté pořádaly sérii setkání s tour operátory, cestovními kancelářemi i médii.
„Český pavilon na EXPU byl skutečně excelentním nástrojem destinačního marketingu, který nám umožnil učinit na trhu kvalitativní krok kupředu a ukázat ČR jako moderní, dynamickou zemi, která má z turistického hlediska co nabídnout ve všech svých krajích,“ vysvětluje ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.
80 % Italů zůstává při své návštěvě ČR pouze v Praze, jednou z priorit zahraničního zastoupení je proto destinační rozvrstvení italských turistů,“ dodává ředitel zahraničního zastoupení v Itálii Luboš Rosenberg.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva