CzechTourism: DestinaCZí 2015 se stal zámecký pivovar Frýdlant

14.11.2015 16:01 | Zprávy

Absolutním vítězem soutěže o nejlepší turistické atraktivity, kterou vyhlašuje agentura CzechTourism, se stal zámecký pivovar Frýdlant. Výsledky soutěže byly vyhlášeny na Fóru cestovního ruchu v Plzni.

CzechTourism: DestinaCZí 2015 se stal zámecký pivovar Frýdlant
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

O titul nejlepší tuzemské turistické atraktivity soutěžili letošní finalisté od začátku září do konce října. Po tuto dobu přidělovala veřejnost prostřednictvím webových stránek www.destinacze2015.cz hlasy soutěžícím v pěti kategoriích:

  • Fénix – znovuzrozený projekt, kde soutěží památky, které byly „vzkříšeny z popela“,
  • Zážitek na 1000 % pro celou rodinu s destinacemi vhodnými pro rodiny s dětmi,
  • Cítit se jako doma – destinace EDEN 2015 lákající na regionální gastronomické speciality,
  • Trendy novinky 2015, kde o vítězství bojují nově zpřístupněné atraktivity
  • Po Česku za tradicemi odkazující na české tradice.

Agentura CzechTourism pořádala soutěž DestinaCZe již třetím rokem. Rozdáno bylo necelých 60 000 hlasů a vítězové jednotlivých kategorií byli slavnostně vyhlášeni na Fóru cestovního ruchu v Plzni. „DestinaCZe je vlajkovou soutěží agentury CzechTourism, v jejímž rámci každoročně představujeme zajímavé turistické atraktivity napříč Českou republikou. Smyslem soutěže je nejen ocenit vítěze, ale především udržovat příznivý vzestupný trend domácího cestovního ruchu a nabádat k cestování po Česku,“ objasňuje generální ředitelka CzechTourism Monika Palatková.

V kategorii Zážitek na 1 000 % pro celou rodinu, v níž byly nominovány atraktivity vhodné pro rodiny s dětmi, se nejvíce líbil Šumavský Everest, mezi Trendy novinkami 2015 uspěl Relax & sport resort Dolní Morava. Místa odkazující na české tradice soutěžila v kategorii Po Česku za tradicemi. Prvenství si odnesl vodní mlýn v Hoslovicích.

Soutěž DestinaCZe 2015 dala příležitost rozhodnout o vítězi letošních finalistů soutěže EDEN, jejímž tématem byl cestovní ruch a lokální gastronomie, také veřejnosti. U odborné poroty vyhrály Jeseníky se svým produktem Ochutnejte Jeseníky, u veřejnosti zabodovalo Broumovsko.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

MUDr. Jiří Mašek byl položen dotaz

Kdo přesně si podle vás nepřeje mír?

Tvrdíte, že si ho nepřeje dost lidí. Podle mě jediný, kdo ho nechce je Putin. Jeho cíl je ovládnout Ukrajinu a podle mě přes to pro něj nejede vlak.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČPZP pomáhá při obtížích s otěhotněním. Za pět let pojišťovna uhradila umělé oplodnění 6 100 párům

11:00 ČPZP pomáhá při obtížích s otěhotněním. Za pět let pojišťovna uhradila umělé oplodnění 6 100 párům

Pokud se dvojici nedaří počít dítě přirozenou cestou, řešení nabízejí moderní metody asistované repr…