CzechTourism: Karlovy Vary odstartovaly lázeňskou sezónu ve znamení Karla IV.

14. 5. 2016 16:20

Karlovy Vary o víkendu od 6. do 8. května oficiálně zahájily lázeňskou sezónu 2016. Třídenní program byl první z řady akcí, kterými Karlovy Vary v průběhu roku vzdají hold svému zakladateli, císaři Karlovi IV. Partnerem otevírání sezony byla agentura CzechTourism.

CzechTourism: Karlovy Vary odstartovaly lázeňskou sezónu ve znamení Karla IV.
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Příjemné počasí přivedlo o víkendu 6. až 8. května do ulic Karlových Varů tisíce návštěvníků, kteří tvořili úžasnou atmosféru od ranního svěcení pramenů až po večerní videomapping věnovaný Karlovi IV. budovateli, který byl promítnut na fasádu historické budovy Alžbětiných lázní. Dobový královský průvod přilákal letos o stovky více kostýmovaných účastníků, díky kterým se město vrátilo do dob svého založení.

V rámci partnerství agentury CzechTourism a města Karlovy Vary probíhala na Třídě T. G. Masaryka na stánku CzechTourism soutěž o zajímavé ceny. Kolemjdoucí mohli za pomoci tabletu otestovat své povědomí o městech České republiky zakreslením měst do slepé mapy. Vítězi se stali soutěžící s nejmenší odchylkou (v km) v nejkratším čase. Soutěžilo se o vouchery na ubytování, vstupy do sportovišť nebo poukazy na konzumaci v místních restauracích.

Součástí programu zahájení lázeňské sezony v Karlových Varech byly opět Jarní porcelánové slavnosti, nad nimiž převzala záštitu agentura CzechTourism. Již jedenadvacátý ročník pořádala společnost Thun 1794 a. s. ve spolupráci s Grandhotelem Pupp.

Návštěvníci slavností si mohli na prostranství před Grandhotelem Pupp zakoupit tradiční český porcelán od předních českých výrobců. Ve vnitřních prostorách Grandhotelu Pupp se konala výstava prostřených stolů včetně nejžhavějších novinek z produkce společnosti Thun 1794 a. s. Součástí porcelánových slavností byl také doprovodný program v podobě živé hudby, programu pro děti a stánků s občerstvením.

Návštěvníci si také v sobotu mohli užít gurmánský zážitek na festivalu gastronomie - Food festivalu Karlovy Vary, s nímž agentura CzechTourism partnersky spolupracuje v rámci projektu Czech Specials. Osmý ročník gastronomického festivalu nabídnul luxusní delikatesy nejen z rukou šéfkuchařů renomovaných restaurantů a barů, ale také od samotných návštěvníků, kteří měli možnost vyzkoušet si kuchařskou školu pod širým nebem.

Karlovarský region se dlouhodobě řadí mezi nejnavštěvovanější turistické regiony hned po Praze. V roce 2015 Karlovarský kraj navštívilo více než 541 tisíc zahraničních návštěvníků, což je oproti roku 2014 nárůst o 4,6 %.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Česká pošta představila restrukturalizační plán

19:58 Česká pošta představila restrukturalizační plán

Česká pošta uzavřela rok 2018 s provozní ztrátou přesahující miliardu korun. Nebyla to první ztráta …