„V loňském roce přijelo do České republiky na 326 tisíc korejských turistů, přičemž se tři čtvrtiny ubytovaly v Praze. Je tedy chvályhodné, že se tato kniha snaží propagovat i naše regiony. V této strategii je nutné nadále pokračovat,“ říká ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.
Marketingový projekt asijského střihu - Czech Coupons Book - nabízí vedle popisů destinací, trendů a map až 24 slevových či eventových kupónů k použití v našich hotelech, restauracích, turistických či kulturních atrakcích. Projekt vznikal ve spolupráci s British Airways.
„Výběr partnerů do projektu se uskutečnil na základě ýsledků bloggerské akce Treasure Hunters z června 2016. Naeil Tour si vybral úspěšně hodnocené produkty a zahrnul je do knihy vydané v nákladu 15 tisíc kusů. CzechTourism figuruje jako partner, jenž podpořil kampaň k uvedení této knihy do oběhu v rámci knihkupectví, přílohy cestovatelských časopisů, veletrhů či tematických eventů,“ vysvětluje Michal Procházka, ředitel zahraničního zastoupení v Koreji.
Slevové či eventové formáty jsou v Asii oblíbené nejen v supermarketech, ale i v turistické nabídce. Držitelé Czech Coupons Book tak mohou získat za své kupóny například zdarma welcome drink při ubytování v několika pražských hotelech, 10% slevu na nákup kosmetiky Manufaktura či 25% slevu na prohlídku v plzeňském pivovaru. Dále v Karlových Varech bude dvojice platit pouze jedno vstupné v Motýlím domě na vyhlídce Diana, v Kutné Hoře zase kupón garantuje slevu na oběd v Dačického restauraci.
„Pro nás je povzbuzující skutečnost, že největší cestovka mířící právě na individuální a mladé turisty má zájem o rozvoj regionálních destinací typu Kutné Hory či Olomouce. Projekt také inicioval další spolupráci s korejským zastoupením British Airways, která nyní propaguje mezi svými destinacemi na trase z Koreje i Prahu, s přestupem v Heathrow,“ dodává Procházka.
Vzhledem k trendu korejského trhu rostoucího meziročně tempem 20 – 30 procent a vzhledem k vysoké obsazenosti letů ČSA a Koreanairu se agentura CzechTourism snaží navazovat marketingovou spolupráci na tripech, kampaních či eventech i s dalšími leteckými dopravci.
„Partnerem letošní roadshow zaměřené na prezentaci třech regionů Jižní, Střední a Východní Moravy a barokního tématu byl Turkish Airlines. Na září chystá naše zahraniční zastoupení bloggerský trip s Qatar Airlines, který začíná létat i do Prahy. Naše hlavní město je v Koreji jednou z nejprogresivnějších destinací v Evropě, která táhne nahoru i další regiony,“ uzavírá Procházka.
Naeil Tour přivezl vloni do České republiky kolem 60 tisíc turistů, ve své nabídce nabízí nejen různé kombinace Prahy s dalšími evropskými velkoměsty, ale i okruhy po České republice zahrnující jižní či střední Moravu nebo Litomyšl.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva