„V loňském roce přijelo do České republiky na 326 tisíc korejských turistů, přičemž se tři čtvrtiny ubytovaly v Praze. Je tedy chvályhodné, že se tato kniha snaží propagovat i naše regiony. V této strategii je nutné nadále pokračovat,“ říká ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.
Marketingový projekt asijského střihu - Czech Coupons Book - nabízí vedle popisů destinací, trendů a map až 24 slevových či eventových kupónů k použití v našich hotelech, restauracích, turistických či kulturních atrakcích. Projekt vznikal ve spolupráci s British Airways.
„Výběr partnerů do projektu se uskutečnil na základě ýsledků bloggerské akce Treasure Hunters z června 2016. Naeil Tour si vybral úspěšně hodnocené produkty a zahrnul je do knihy vydané v nákladu 15 tisíc kusů. CzechTourism figuruje jako partner, jenž podpořil kampaň k uvedení této knihy do oběhu v rámci knihkupectví, přílohy cestovatelských časopisů, veletrhů či tematických eventů,“ vysvětluje Michal Procházka, ředitel zahraničního zastoupení v Koreji.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva