„Zviditelnění unikátních turistických značek s nejhustší sítí tras a jejich propojení s tipy na výlety na cestovatelském portálu Kudy z nudy. To je ten nejlepší způsob, jak zvednout lidi z gauče a dostat je po značených trasách do míst a regionů, která na své objevení teprve čekají,“ říká ředitel CzechTourism Jan Herget a doplňuje: „Pozornost si zaslouží i turistické chaty, na kterých trávili víkendy naši rodiče a prarodiče, a které dnes potřebují oživit. V tom pomůže náš propracovaný systém certifikace a vzdělávání.“ K tomu slouží Český systém kvality služeb (ČSKS), jehož realizátorem je agentura CzechTourism. ČSKS uděluje certifikáty organizacím cestovního ruchu (např. kulturním i přírodním památkám) a zárukou kvality služeb je přidělení značky kvality „Q“.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva