CzechTourism: Moravské památky budou součástí marketingové kampaně UNESCO a National Geographic

05.10.2017 14:38 | Zprávy

V těchto dnech probíhal v Litevském Vilniusu již čtvrtý workshop k projektu World Heritage Journeys of Europe. Projekt organizovaný Centrem světového dědictví UNESCO v Paříži a společností National Geographic koordinuje za Českou republiku agentura CzechTourism.

CzechTourism: Moravské památky budou součástí marketingové kampaně UNESCO a National Geographic
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Jsem velmi ráda, že se UNESCO i společnost National Geographic rozhodly zapojit naše památky do své propagační kampaně. Česká republika má co nabídnout ať již jde o památky na Moravě či jinde,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

Projekt spolufinancovaný Evropskou unií má za cíl prezentovat evropské památky na seznamu UNESCO v severní Americe a v Číně a přilákat více turistů do různých koutů Evropy. Projekt nabízí čtyři příběhové linie: Romantická Evropa, Královská Evropa, a dále Podzemní Evropa a Antická Evropa.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Střet zájmů

Mám dva dotazy. Jeden, proč je vlastně takový problém sdělit, jak chce Babiš vyřešit střet zájmů teď? Jestli to hodlá udělat pak, proč ne rovnou? Víte to? A druhý dotaz, máte v plánu ten zákon o střetu zájmů nějak měnit až budete ve vládě? PS: Já třeba nevidím problém v tom, že prezident chce, aby B...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: 44 milionů korun na projekty ke zlepšení stavu životního prostředí

13:33 MHMP: 44 milionů korun na projekty ke zlepšení stavu životního prostředí

Pražští radní schválili vyhlášení programu na podporu projektů ke zlepšení stavu životního prostředí…