CzechTourism: Moravské památky budou součástí marketingové kampaně UNESCO a National Geographic

05.10.2017 14:38 | Zprávy

V těchto dnech probíhal v Litevském Vilniusu již čtvrtý workshop k projektu World Heritage Journeys of Europe. Projekt organizovaný Centrem světového dědictví UNESCO v Paříži a společností National Geographic koordinuje za Českou republiku agentura CzechTourism.

CzechTourism: Moravské památky budou součástí marketingové kampaně UNESCO a National Geographic
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Jsem velmi ráda, že se UNESCO i společnost National Geographic rozhodly zapojit naše památky do své propagační kampaně. Česká republika má co nabídnout ať již jde o památky na Moravě či jinde,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

Projekt spolufinancovaný Evropskou unií má za cíl prezentovat evropské památky na seznamu UNESCO v severní Americe a v Číně a přilákat více turistů do různých koutů Evropy. Projekt nabízí čtyři příběhové linie: Romantická Evropa, Královská Evropa, a dále Podzemní Evropa a Antická Evropa.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Vít Rakušan byl položen dotaz

Proč té koalici pro nevydání, jak tvrdíte, nenzabráníte?

Proč jste se třeba aspoň nepokusili s ANO vyjednat koalici? Pokud by vám šlo o lidi a ne o vás, tak byste se o to podle mě aspoň pokusili. Protože pak ani ANO nic jiného nezbývá než vládnout s SPD a Motoristy. Nebylo by lepší, kdyby se ty hráze mezi vámi politiky prolomily? Nemyslíte, že by se pak i...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Riziková křižovatka u Temelína byla upravena

11:52 ČEZ: Riziková křižovatka u Temelína byla upravena

Nové značení i nový způsob průjezdu čeká na řidiče, jedoucí kolem Jaderné elektrárny Temelín.