CzechTourism: Moravské památky budou součástí marketingové kampaně UNESCO a National Geographic

05.10.2017 14:38 | Zprávy

V těchto dnech probíhal v Litevském Vilniusu již čtvrtý workshop k projektu World Heritage Journeys of Europe. Projekt organizovaný Centrem světového dědictví UNESCO v Paříži a společností National Geographic koordinuje za Českou republiku agentura CzechTourism.

CzechTourism: Moravské památky budou součástí marketingové kampaně UNESCO a National Geographic
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Jsem velmi ráda, že se UNESCO i společnost National Geographic rozhodly zapojit naše památky do své propagační kampaně. Česká republika má co nabídnout ať již jde o památky na Moravě či jinde,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

Projekt spolufinancovaný Evropskou unií má za cíl prezentovat evropské památky na seznamu UNESCO v severní Americe a v Číně a přilákat více turistů do různých koutů Evropy. Projekt nabízí čtyři příběhové linie: Romantická Evropa, Královská Evropa, a dále Podzemní Evropa a Antická Evropa.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Tomio Okamura byl položen dotaz

Co říkáte na vystoupení vašeho bratra?

A jak chcete docílit toho, že najdete společnou řeč, když ji evidentně nenajdete ani s bratrem? Navíc mě přijde, že vám politikům jde hlavně o sebe, a že nejste schopni tu společnou řeč vůbec najít, pořád na sebe jen útočíte, a to jste dělal i vy i ostatní. Jak věřit tomu, že to bude jinak? Co proto...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AOPK ČR: Revitalizace rybníčku u Starých Hutí pomohla

22:31 AOPK ČR: Revitalizace rybníčku u Starých Hutí pomohla

Lesní rybníček u Starých Hutí nedaleko Kamenice nad Lipou na Pelhřimovsku prošel tento podzim důklad…