CzechTourism: Na 250 lidí pracujících v cestovním ruchu se v dubnu sjede do Brna

08.12.2022 11:19 | Tisková zpráva

Po Olomouci, Plzni nebo letošních Karlových Varech bude i Brno hostit Czech Republic Travel Trade Day, platformu pro obchodní jednání českých podnikatelů, regionů a dalších subjektů aktivních v oblasti cestovního ruchu s mezinárodními nákupčími. Akci organizuje CzechTourism společně s Centrálou cestovního ruchu Jižní Morava a městem Brnem, což dnes schválením memoranda potvrdili brněnští radní.

CzechTourism: Na 250 lidí pracujících v cestovním ruchu se v dubnu sjede do Brna
Foto: wien.czechcentres.cz
Popisek: CzechTourism

„Pokračujeme v našem předsevzetí každý rok do Brna přivést jednu výraznou událost z cestovního ruchu a s ní desítky mezinárodních účastníků, kteří stráví několik dní naplněných bohatým zážitkovým programem v Brně. Vynaložené úsilí se nám pak vrací ať už ve formě propagace, jako tomu bylo u loňského zasedání Asociace francouzských novinářů z oblasti turismu nebo letošní konference evropských blogerů a influencerů Traverse, nebo přímo v obchodní sféře v zájmu cestovních kanceláří a dalších podnikatelů,“ přiblížila primátorka města Brna Markéta Vaňková.

„Brno a Jižní Morava mají jasnou strategii a vizi. Chtějí využít turismu jako jednoho ze základních pilířů lokální ekonomiky a kvality života místních obyvatel. V loňském roce jsme představili region stovce francouzských novinářů a letos v září jsme společně přivítali tři sta influencerů z celého světa na konferenci Traverse 22. Czech Republic Travel Trade Day má za cíl přetavit tento obrovský mediální zásah ve skutečné turisty, kteří přijedou do Brna a na jižní Moravu a utratí zde své peníze. Brno a jižní Morava mají potenciál stát se klíčovou destinací pro Česko podobně jako je Praha,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget.

Czech Republic Travel Day se v příštím roce odehraje v pondělí a úterý 24. a 25. dubna. Účastníci v rámci tzv. pretours přijíždějí na jižní Moravu a do Brna už v pátek předtím, aby víkend mohli strávit networkováním a poznáváním lokality. Právě tuto část programu budou mít na starosti Kancelář marketingu a cestovního ruchu Magistrátu města Brna a Centrála cestovního ruchu Jižní Morava. Předpokládané náklady města na organizaci programu a pondělního galavečera coby vyvrcholení celé akce jsou zhruba 1 milion korun.

„V Brně je na programu jak ukázka tradičních turistických cílů, jako jsou naše čtyři vily, tak i nových atrakcí jako vodojemy na Žlutém kopci. Hosty chceme provést také naší skvělou gastro- a barovou scénou, aby byl jejich zážitek kompletní. Očekáváme, že se události zúčastní zhruba 80 zahraničních nákupčích, 15–20 zahraničních novinářů a další hosté a také na 100 českých subjektů, jako jsou hotely, regiony, incomingové cestovní kanceláře a podobně,“ nastínila Markéta Vaňková.

Czech Republic Travel Trade Day pořádá CzechTourism od roku 2016 (s přerušením v letech 2020 a 2021 kvůli covidu). Zahrnuje B2B workshopy, na které zve agentura nákupčí z celého světa, i podporu přímé spolupráce českých podnikatelů, regionů a partnerů s?řediteli jednotlivých zahraničních zastoupení (představení nových produktů a jejich možností pro zahraniční trhy, vzájemná synergie v?podnikání cestovního ruchu). Akce s významnou mezinárodní účastí sleduje dva hlavní cíle: přispět k rozvoji obchodních aktivit českých podnikatelů a propagovat bohatou turistickou nabídku ČR, proto se každý rok soustředí na jiný region.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Andrej Babiš byl položen dotaz

dobrý den, sdělte prosím, jak to bylo:

viz: https://aeronet.cz/news/sok-pred-vanoci-vsechno-je-jinak-podle-dokumentu-hlasovala-pro-globalni-kompakt-cela-ceska-vlada-nikdo-se-nezdrzel-hlasovani-a-nikdo-nebyl-proti-ministr-zahranici-tomas-petricek-rekl/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

10:04 DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

Pro budovanou linku D a automatizaci stávající linky C Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) plánuje na…