„Je to obrovský úspěch a ten nejlepší možný nekomerční způsob propagace České republiky v Nizozemsku,“ uvedla Petra Palečková, ředitelka zahraničního zastoupení agentury CzechTourism Benelux, které se na natáčení podílelo.
Pořad mohou diváci sledovat i online a na sociálních sítích existují kromě oficiálních profilů také desítky fanouškovských profilů a skupin. Každý díl komentují youtubeři a speciální aplikaci soutěže používá více než milion fanoušků. „Celková mediální hodnota je proto nevyčíslitelná. Odhady se pohybují v desítkách milionů euro,“ doplnila Petra Palečková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva