Na veletrhu v jihoněmeckém Stuttgartu (14.–22. 1. 2018) mohli návštěvníci české expozice načerpat nejen informace a inspiraci pro letošní dovolenou v ČR, ale po několikaleté přestávce také ochutnat české pivo značky Pilsner Urquell. Velký zájem návštěvníků si pochvalovali i spoluvystavovatelé z Ústeckého kraje, města Teplice a Léčebných lázní Mariánské Lázně. Rok 2018 je jubilejní nejen pro Českou republiku, ale i pro tento veletrh, který oslavil padesát let své existence. Na jeho letošním ročníku se prezentovalo 2192 vystavovatelů z celého světa a podívat se přišlo rekordních 265 000 návštěvníků. S více než čtvrtmilionovou návštěvností se tak CMT stává nejnavštěvovanějším veletrhem cestovního ruchu na evropském kontinentu.
O týden později se CzechTourism spolu s dalšími 15 vystavovateli prezentoval v rámci oficiální expozice na veletrhu cestovního ruchu v Drážďanech (26.–28.1. 2018). I zde mohli jak organizátoři, tak vystavovatelé potvrdit rekordní návštěvnost a zájem ze strany návštěvníků. Během prodlouženého víkendu veletrh navštívilo přes 33 000 potenciálních turistů, tedy o více než 12 % více než loni. První den veletrhu český stánek navštívila delegace složená ze zástupců veletrhu, města Drážďany a spolkové země Sasko. Expozici jí představila ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Německu Markéta Chaloupková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva