E-learningový kurz agentury CzechTourism pro britský trh s názvem Czech Republic Training od spuštění letos v květnu dokončilo téměř 200 profesionálů z cestovních kanceláří a agentur. Kurz je dostupný v sekci Destinace na webu OTT (ZDE) nebo na přímém odkazu ZDE. Cílem kurzu je podat základní informace o destinaci a představit její hlavní produkty: kulturu, lázeňství a medical turismus, aktivní turismus a MICE. Kromě produktového obsahu je kurz doplněn o další informace zajímavé pro britský trh, a to na základě zkušeností zahraničního zastoupení CzechTourism a výsledků výzkumu Institutu turismu (Image v zahraničí, NMS Research).
Dalším cílem e-learningového kurzu je dlouhodobá komunikace se stěžejními britskými a českými partnery na poli B2B vztahů. Motivací pro absolvování kurzu je nejen získání a prohloubení relevantních znalostí, ale také možnost zúčastnit se speciálního podzimního fam tripu do České republiky. „Kurz se tak stává online nástrojem, pomocí kterého bude zahraniční zastoupení poskytovat britské odborné veřejnosti aktuální informace a nabídky od českých partnerů v regionech,“ říká Katarína Hobbs, ředitelka Zahraničního zastoupení Velká Británie a Irsko.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva