Dohoda prohlubuje dosavadní kooperaci a reaguje na vysoký turistický potenciál projektu. CzechTourism tak oficiálně deklaruje, že se Plzeň jako Evropské hlavní město kultury v roce 2015 stane jedním z hlavních komunikačních témat v rámci marketingových aktivit České republiky jako turistické destinace, a to především v zahraničí.
„Projekt Plzeň 2015 nabízí jedinečnou možnost, jak zviditelnit nejen Plzeňsko, ale i celou Českou republiku a posílit její image atraktivní turistické destinace s výraznou kulturou. Je pro nás velkou příležitostí, že prestižní titul Evropské hlavní město kultury získala právě tato západočeská metropole. Naší snahou bude pomocí cílené propagace na zahraničních trzích přesvědčit turisty z celého světa o unikátnosti tohoto regionu“ uvádí Monika Palatková, generální ředitelka agentury CzechTourism.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.



