„Od dynamického nákupu si slibujeme transparentnost výběrových řízení a flexibilitu při provádění reklamních kampaní,“ uvedl Jan Herget, ředitel agentury CzechTourism. Do systému se mohou hlásit zájemci o dodávku inzertního prostoru a souvisejících služeb průběžně po celou dobu jeho fungování. Dokumentace a instrukce pro přihlášení jsou zveřejněny v Národním elektronickém nástroji zde.
Na parametrech systému pracoval CzechTourism od března letošního roku, kdy například provedl předběžnou tržní konzultaci se čtrnácti klíčovými hráči na trhu. Záznam z konzultace je k dispozici zde. Ta proběhla na dálku pomocí prostředků elektronické komunikace kvůli opatřením zamezujícím šíření nového koronaviru.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva