CzechTourism pokračuje v propagaci kongresové a incentivní turistiky v zahraničí

14.02.2021 11:45

Virtuálního workshopu „Back to business – together“ určeného výhradně pro zástupce skandinávských a finských agentur a zaměřeného na propagaci kongresové a incentivní turistiky do Prahy se zúčastnilo třicet nákupčích. Během jediného dne proběhlo téměř sto osmdesát virtuálních schůzek, ale i virtuální FAM Trip pod záštitou Prague Urban Adventures. Organizátorem on-line workshopu, který se konal 4. února na platformě Eventtia, bylo Czech Convention Bureau a zahraniční zastoupení CzechTourism Skandinávie a Finsko.

CzechTourism pokračuje v propagaci kongresové a incentivní turistiky v zahraničí
Foto: wien.czechcentres.cz
Popisek: CzechTourism

„Covid urychlil digitalizaci veškerých našich aktivit. Workshopy pro MICE sektor mají skvělé výsledky, účastníkům šetří čas i peníze. Virtuální akce jsou trend, který v hybridní formě určitě přetrvá i v budoucnu,“ komentuje Lucie Vallin, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism Skandinávie a Finsko.

Workshopu předcházela dvou týdenní B2B kampaň ve spolupráci s největšími skandinávskými a finskými travel trade médii. „Kampaň informovala nejen o virtuálním workshopu, ale také o aktuální situaci v České republice, o připravenosti českých dodavatelů na zahraniční turisty a o platných bezpečnostních a hygienických opatřeních,“ doplňuje Lucie Vallin.

„Skupinové akce se obvykle řeší s minimálně půlročním předstihem, některé rozjednané poptávky mají ale termín realizace mnohem vzdálenější, i v řádu několika let. Proto je pro nás i naše partnery důležité zůstat v kontaktu s nákupčími na jednotlivých trzích,“ vysvětluje Tereza Matějková, vedoucí manažer Czech Convention Bureau. „Sérii online workshopů jsme zahájili na podzim letošního roku a virtuálně jsme během nich procestovali USA i Kanadu, Latinskou Ameriku, Itálii, Velkou Británii i Spojené Arabské Emiráty a Saudskou Arábii. Po Skandinávii, která je jedním z tradičních zdrojových trhů pro oblast kongresového turismu, máme na jaro naplánovaný ještě workshop s rakouskými a francouzskými nákupčími a zaměřit se chceme i na asijský trh,“ doplňuje Tereza Matějková.

Kromě on-line workshopů chystá agentura CzechTourism také několik edukačních webinářů věnujících se kongresové problematice. První z nich proběhlo v úterý 9. února a byl věnován aktuální situaci a očekáváním v Rakousku a Německu.

Czech Convention Bureau se partnersky podílí i na řadě dalších chystaných virtuálních akcích. „Na druhou polovinu února je ve spolupráci s Moravia Convention Bureau připravený virtuální trip po jihomoravském regionu spojený s workshopem a pro členy Prague Convention Bureau jsou na jaro naplánované workshopy s americkými a britskými nákupčími,“ uzavírá Tereza Matějková.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama

autor: Tisková zpráva

reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

ÚZSVM: Zubožený Edie si konečně užívá spokojeného psího života

22:30 ÚZSVM: Zubožený Edie si konečně užívá spokojeného psího života

ÚZSVM v České Lípě daroval spolku Šarpej v nouzi, z. s., psa odebraného z trestní činnosti. Jeho doč…