„Covid urychlil digitalizaci veškerých našich aktivit. Workshopy pro MICE sektor mají skvělé výsledky, účastníkům šetří čas i peníze. Virtuální akce jsou trend, který v hybridní formě určitě přetrvá i v budoucnu,“ komentuje Lucie Vallin, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism Skandinávie a Finsko.
Workshopu předcházela dvou týdenní B2B kampaň ve spolupráci s největšími skandinávskými a finskými travel trade médii. „Kampaň informovala nejen o virtuálním workshopu, ale také o aktuální situaci v České republice, o připravenosti českých dodavatelů na zahraniční turisty a o platných bezpečnostních a hygienických opatřeních,“ doplňuje Lucie Vallin.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
Zpráva o udržitelném rozvoji České pošty za rok 2024 přináší informace o našem přístupu k životnímu …
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života
- 13:43 Nadace ČEZ: Osvětlení přechodu zvýší bezpečnost chodců v Lázních Bohdaneč
- 10:46 DPP: Stanice metra Libuš na trase D dostala výtvarnou podobu
- 7:33 Lesy ČR: Vodní nádrž Dachova u Hořic obnovena