Výroční incomingový workshop s mezinárodními nákupčími - Czech Republic Travel Trade Day – je největším obchodním setkáním zástupců zahraničních cestovních kanceláří s českými poskytovateli služeb v oblasti cestovního ruchu. CzechTourism propojil přes 70 zahraničních nákupčí (touroperátorů a cestovních kanceláří) z celkem 27 zemí, kteří přijeli s cílem rozšířit svou nabídku služeb a zájezdů do České republiky, s osmi desítkami českých podnikatelů a zástupců regionů.
„Akce s takto silným obchodním potenciálem jsou pro Českou republiku zásadní. Díky tomu, že je program umístěn také v regionech, se navíc následná nabídka zahraničních cestovních kanceláří rozprostře po celé České republice, a nebude soustředěna jen na nejvytíženější lokality, jakými jsou Praha či Český Krumlov,“ dodává ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.
Travel Trade Day letos začal na konci června studijními cestami po českých a moravských regionech, které představily nové produkty a destinace spjaté s hlavním komunikačním tématem příštího roku „100 let příběhu České republiky“. Bezprostřední zkušenost a zážitek jsou jedním z klíčových faktorů, který umožní zařadit i méně známé, nové cíle do prodejní nabídky v zahraničí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva