„Z výsledků průzkumu, který si CzechTourism nechal zpracovat ještě před začátkem letní turistické sezóny vyplynulo, že Česká republika je pro české turisty atraktivní destinací s významnými klady, mezi které patří menší finanční náročnost pobytu, absence jazykové bariéry, ale i bezpečnost destinace, která může při rozhodování hrát významnou roli u tuzemských i zahraničních turistů. Necelých 40 procent dotázaných navíc uvedlo, že poznávání turistických cílů Čech, Moravy a Slezska je pro ně letos lákavější než turistické cíle v zahraničí,“ uvedla Monika Palatková, generální ředitelka agentury CzechTourism.
Projekt Česko - naše destinace propaguje tuzemské turistické destinace pomocí poutavých příběhů, po jejichž stopách může návštěvník cestovat. Destinace by tak neměly být pouhým místem návštěvy, ale prostorem pro inspiraci a poznávání. Jedině v Česku - zemi příběhů mohou lidé prožít svůj jedinečný příběh. Cestovatelé, kteří na svých výletech a dovolených pořídí zajímavé snímky českých hor, se navíc mohou zapojit do fotosoutěže o hodnotné ceny, v jejíž porotě zasedne známý fotograf Tomáš Třeštík.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva