Na programu jednání, kterého se účastní také ministr průmyslu a obchodu Tomáš Hüner, jsou mimo jiné nástroje a možnosti digitálních médií a e-marketing. „Účastníci kulatého stolu diskutují o inovacích a trendech v chatboxech, klientském servisu, vzdělávání firem a o jejich přípravě na komunikaci s nákupčími či zahraničními partnery. Vyměňují si informace o tom, jaká digitální média zvolit při vstupu na zahraniční trh, připraveny jsou i případové studie a konkrétní online projekty. Cílem je návod, jak vytvořit zajímavý digitální obsah a jaké formáty k tomu využít,“ vysvětluje generální ředitel CzechTrade Radomil Doležal. Agentura na podporu obchodu si pro účastníky připravila přednášku o portálu BusinessInfo.cz a projektu Design pro konkurenceschopnost.
Skupina Working Group on Information Processing (WGIP) vznikla v roce 1973 díky iniciativě členů hlavní konference ETPO. „Od svého založení se její členové scházejí dvakrát ročně. V současné době se jedná o platformu profesionálů, kteří sdílí zkušenosti i ověřené pracovní postupy a diskutují mezi sebou o tématech z oblasti informačních služeb,“ říká Radomil Doležal. Cílem WGIP je předávat aktuální a snadno přístupné informace klientům agentur. Praha naposledy hostila setkání ETPO – WGIP na podzim roku 1997.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva