První z textů, zaměřený na Maroko, byl představen v dubnu na Česko-marockém podnikatelském fóru. Agentura nyní připravuje obdobné dokumenty i pro Egypt, Thajsko a Ázerbájdžán. Do konce roku jich plánuje vydat celkem osm.
„V posledních dvou letech jsme otevřeli nové zahraniční kanceláře na vzdálených a mnohdy komplikovaných trzích, jako jsou např. Kolumbie, Maroko či země jihovýchodní Asie a Čína, kde jsme posílili naše zastoupení. Aby mohli čeští exportéři naplno využít potenciál, který jim nové trhy nabízejí, potřebují mít k dispozici praktické a relevantní informace. Proto jsme se rozhodli jim předat jednu z našich nejcennějších deviz, a to know-how a detailní znalost trhů, kterými disponují naše zahraniční kanceláře,“ říká Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva