DPD CZ pokrývá zákaznický servis s využitím kontaktního centra postaveného na technologii Mitel

20.11.2014 13:20 | Zprávy

Společnost Mitel globální poskytovatel řešení podnikových komunikací, oznámila, že společnost DPD CZ, přední poskytovatel expresních a zásilkových služeb v České republice, nasadila a úspěšně využívá kontaktní centrum postavené na komunikační platformě MiVoice 5000 k pokrytí rostoucích potřeb v oblasti zákaznického servisu. Řešení kontaktního centra nasadila firma atlantis telecom.

DPD CZ pokrývá zákaznický servis s využitím kontaktního centra postaveného na technologii Mitel
Foto: DPD
Popisek: Nové kontejnery s dvojitou podlahou společnosti DPD

Nové kontaktní centrum především dokáže pokrýt každoroční nárůsty počtu volání a integruje interakci prostřednictvím e-mailů. Díky technologii nahrávání hovorů je nyní možné snadno sledovat a vyhodnocovat výkonnost agentů a na základě zpětné vazby ji zlepšovat a dále rozvíjet jejich schopnosti. Z celkového pohledu systém umožnil zvýšení produktivity týmu agentů a tím také pokrýt nárůst počtu přepravených zásilek v souvislosti s rozvojem trh e-commerce – při dodržení maximální kvality služeb a spokojenosti zákazníků. 

Nové kontaktní centrum využívá standardizované rozhraní CSTA, které poskytuje komunikační server MiVoice 5000. Právě podpora otevřených průmyslových standardů patří k základním výhodám platformy MiVoice 5000. Toto otevřené komunikační řešení se snadno integruje s širokou škálou podnikových aplikací včetně aplikací vyvinutých partnerskými firmami. Společnosti atlantis a dalším partnerům tak umožňuje vytvářet nad komunikační platformou sofistikované aplikace.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

ČT

Jak byste chtěli řešit financování ČT? Pokud to bude z rozpočtu, nebude to prašť jako uhoď? PS: Vím, že nejste poslankyně, ale ptám se vás, protože jste o poplatcích sama začala mluvit (četla jsem váš článek)

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa železnic: Jiří Svoboda musí mít prostor své kroky vysvětlit a obhájit

13:21 Správa železnic: Jiří Svoboda musí mít prostor své kroky vysvětlit a obhájit

Správní rada Správy železnic odvolala z funkce generálního ředitele organizace Jiřího Svobodu.