DPD CZ pokrývá zákaznický servis s využitím kontaktního centra postaveného na technologii Mitel

20.11.2014 13:20

Společnost Mitel globální poskytovatel řešení podnikových komunikací, oznámila, že společnost DPD CZ, přední poskytovatel expresních a zásilkových služeb v České republice, nasadila a úspěšně využívá kontaktní centrum postavené na komunikační platformě MiVoice 5000 k pokrytí rostoucích potřeb v oblasti zákaznického servisu. Řešení kontaktního centra nasadila firma atlantis telecom.

DPD CZ pokrývá zákaznický servis s využitím kontaktního centra postaveného na technologii Mitel
Foto: DPD
Popisek: Nové kontejnery s dvojitou podlahou společnosti DPD

Nové kontaktní centrum především dokáže pokrýt každoroční nárůsty počtu volání a integruje interakci prostřednictvím e-mailů. Díky technologii nahrávání hovorů je nyní možné snadno sledovat a vyhodnocovat výkonnost agentů a na základě zpětné vazby ji zlepšovat a dále rozvíjet jejich schopnosti. Z celkového pohledu systém umožnil zvýšení produktivity týmu agentů a tím také pokrýt nárůst počtu přepravených zásilek v souvislosti s rozvojem trh e-commerce – při dodržení maximální kvality služeb a spokojenosti zákazníků. 

Nové kontaktní centrum využívá standardizované rozhraní CSTA, které poskytuje komunikační server MiVoice 5000. Právě podpora otevřených průmyslových standardů patří k základním výhodám platformy MiVoice 5000. Toto otevřené komunikační řešení se snadno integruje s širokou škálou podnikových aplikací včetně aplikací vyvinutých partnerskými firmami. Společnosti atlantis a dalším partnerům tak umožňuje vytvářet nad komunikační platformou sofistikované aplikace.

Řešení bylo nasazeno společností atlantis, která je dodavatelem technologií Mitel na českém trhu. Jedním z hlavních důvodů nasazení řešení Mitel byla schopnost integrace s existujícími systémy bez nutnosti jejich nákladné výměny. Společnost atlantis zastřešovala kompletní dodávku komunikačního serveru MiVoice 5000, aplikace FrontStage pro řízení kontaktního centra, nahrávacího systému SmartRecord a SIP telefonů Mitel.  

„Věříme, že být všímaví vůči potřebám zákazníka je ta správná cesta, kterou se na zákaznickém servisu každý den vydáváme,“ řekla Markéta Hruzová, Customer Service Manager, Direct Parcel Distribution CZ. “Dostupnost zákaznické linky je i při zvýšených objemech hovorů dnes samozřejmostí, kvalitní zákaznický servis však spatřujeme v něčem jiném. Jsme rádi, že nám současné řešení MiVoice 5000 umožňuje díky aktuální zpětné vazbě v rámci hodnocení hovorů využít další prostor pro zlepšení našich operátorů.“

O DPD CZ

Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek, čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb. Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa.  Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Společnost DPD CZ byla založena v roce 1994 a počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD. V ČR je předním poskytovatelem expresních a zásilkových služeb. Zákazníkům nabízí služby vnitrostátní i mezinárodní přepravy. Provozní zázemí v České republice obstarává jedno centrální celorepublikové překladiště v Praze a síť 14 regionálních dep. DPD distribuční síť tak pokrývá 100 % České republiky.

O společnosti Mitel

Společnost Mitel je globální lídr na trhu podnikových komunikací, který efektivně propojuje zaměstnance, partnery a zákazníky – kdekoliv, kdykoliv a prostřednictvím jakýchkoliv zařízení, jak v nejmenších firmách, tak v největších korporacích. Díky širokému portfoliu řešení a snadné cestě na cloud nabízí Mitel zákazníkům maximální možnosti výběru. S kombinovaným ročním obratem více než 1 miliardy dolarů, 60 miliony zákazníků po celém světě a první pozicí na trhu v západní Evropě je Mitel jasným lídrem podnikových komunikací. Více informací naleznete na www.mitel.com.

Mitel a logo Mitel jsou registrované ochranné známky společnosti Mitel Networks Corporation. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

10:04 DPP hledá výrobce automatických vlaků a dopravního systému pro linky C a D pražského metra

Pro budovanou linku D a automatizaci stávající linky C Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) plánuje na…