DPD představuje novou komunikační kampaň propojenou se soutěží

25.05.2014 11:13

Společnost DPD, přední poskytovatel přepravních služeb v České republice i Evropě, aktuálně spouští novou komunikační kampaň. Stávající i potenciální zákazníci se s ní setkají na internetu v termínu od 12. května do konce června 2014. Kampaň bude propojena s atraktivní soutěží o zajímavé ceny v šesti různých kategoriích.

DPD představuje novou komunikační kampaň propojenou se soutěží
Foto: red
Popisek: DPD

Na internetu bude nasazena série animovaných bannerů, které se objeví zejména na serverech Heureka.cz, Seznam.cz a Novinky.cz. Doprovodná komunikace bude probíhat na Facebookovém profilu společnosti DPD a na partnerských e-shopech. Součástí kampaně je šestitýdenní tipovací soutěž, která poběží od 12. května do 22. června 2014 na www.dorucujemeradost.cz/soutez

Účastníci soutěže mohou hrát o ceny věnované partnery – internetovými obchody Alza.cz, Kasa.cz, Sportisimo.cz a Spokojenýpes.cz. Každý z výše uvedených partnerů je patronem jedné či více z šesti soutěžních kategorií, kterými jsou Elektronika, Parfémy, Hračky, Dům a zahrada, Sport a Zvířata. Mezi hlavními výhrami najdeme například tablety Samsung Galaxy, poukazy k nákupu sportovního zboží v hodnotě 3 000,-Kč, zajímavé domácí elektrospotřebiče, poukazy na nákup kosmetiky, krmiva pro domácí mazlíčky nebo ty nejžádanější hračky pro děti.

Komunikace soutěže i celé kampaně bude probíhat také na domovských stránkách DPD.

„S nabídkou spolupráce jsme oslovili firmy, které dlouhodobě využívají naše služby při doručování nakoupeného zboží svým zákazníkům. Soutěží se ve více kategoriích, které jsou přizpůsobeny širokému spektru našich klientů,” vysvětluje Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD.

“Naše dlouhodobé motto zní Doručujeme radost. Zakládáme si na tom, aby si klienti online obchodování užívali a své nákupy vždy obdrželi v daném termínu a perfektním stavu. Věříme, že je naše soutěž osloví a výhry, které jim doručíme s radostí, je potěší,” uzavírá jednatel společnosti DPD pan Daniel Mareš.

Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek, čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb.

Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste. Díky konsolidovanému obratu ve výši 3,668 mld. eur v roce 2011 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD. V Německu zaujímá společnost DPD vedoucí postavení na trhu s vnitrostátními i mezinárodními obchodními zásilkami. Zákazníci mohou využívat služeb zajišťovaných více 7,5 tisíci zaměstnanci a 7 tisíci vozy, které se pohybují mezi 75 logistickými sklady a 4 tisíci výdejnami.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

Sexuální násilí

Jak se v praxi bude dokazovat, jestli byl k souloži udělen souhlas či nikoliv? Nemám nic proti tomu, že jste změnili zákon, ale k čemu to v praxi bude? Co když jedna si budou strany v tom, zda byl udělen souhlas či nikoliv protiřečit?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Třetí blok Jaderné elektrárny Dukovany dosáhl poprvé v historii výkonu 513 MW

11:54 ČEZ: Třetí blok Jaderné elektrárny Dukovany dosáhl poprvé v historii výkonu 513 MW

Energetici v Dukovanech dosáhli plánovaného zvýšení elektrického výkonu 3. výrobního bloku – špičkov…