To je hlavním cílem anket, které mohou cestující pražské MHD vyplnit na webových stránkách Dopravního podniku hl. m. Prahy v září a v říjnu letošního roku. Zaměří se na využívání informačních kanálů, bezpečnost, čistotu a moderní technologie. DPP si od anket slibuje kromě zlepšení komunikace s cestujícími také zpětnou vazbu, na základě které bude zlepšovat své služby.
„Kvalita našich služeb a spokojenost cestujících je pro nás důležitá, a proto názory cestujících dlouhodobě nejen sledujeme, ale současně na ně reagujeme konkrétními opatřeními. V minulosti jsme díky anketám spustili kupříkladu ‚antigraffiti‘ kampaň a odstranili černý výlep ve vozech metra,“ uvedla Tereza Krásenská, mluvčí DPP.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva