DPP: Cestující mohou hlasováním v anketách změnit kvalitu služeb

24.09.2012 19:57 | Zprávy

Zjistit stav spokojenosti cestujících s kvalitou nabízených služeb a získat podklady pro jejich možné zlepšení.

DPP: Cestující mohou hlasováním v anketách změnit kvalitu služeb
Foto: Hans Štembera
Popisek: Tramvaj Dopravního podniku hl. m. Prahy

To je hlavním cílem anket, které mohou cestující pražské MHD vyplnit na webových stránkách Dopravního podniku hl. m. Prahy v září a v říjnu letošního roku. Zaměří se na využívání informačních kanálů, bezpečnost, čistotu a moderní technologie. DPP si od anket slibuje kromě zlepšení komunikace s cestujícími také zpětnou vazbu, na základě které bude zlepšovat své služby.

„Kvalita našich služeb a spokojenost cestujících je pro nás důležitá, a proto názory cestujících dlouhodobě nejen sledujeme, ale současně na ně reagujeme konkrétními opatřeními. V minulosti jsme díky anketám spustili kupříkladu ‚antigraffiti‘ kampaň a odstranili černý výlep ve vozech metra,“ uvedla Tereza Krásenská, mluvčí DPP.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Mgr. Jiří Růžička byl položen dotaz

Cesta do Tibetu

Nic proti té cestě jako takové, ale je pravda, že jste na oslavu narozenin Dalajlámy letěli za peníze z našich daní dokonce snad vládním speciálem? A pokud ano, jaký má taková cesta pro nás jako občany přínos? A kolik nás přesně stála? PS: Podle mě by u každé zahraniční cesty z našich peněz měly být...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Královéhradecký kraj připravuje rekonstrukci budovy dětského domova v Jaroměři

16:26 Královéhradecký kraj připravuje rekonstrukci budovy dětského domova v Jaroměři

Rada Královéhradeckého kraje schválila záměr rozsáhlé rekonstrukce budovy Dětského domova, Základní …