Častěji pojede metro, městské autobusy i tramvaje. Současně s tím dochází k obnovení poptávkového ovládání dveří cestujícími ve všech trakcích, tedy v autobusech, metru i tramvajích. Nadále však platí povinnost mít zakryta ústa i nos respirátorem nebo nanorouškou ve všech prostředcích veřejné dopravy.
U metra se zkrátí intervaly v pracovních dnech na všech linkách, a to jak v ranní, tak i odpolední špičce. Na lince A se ranní špička zkrátí o 30 vteřin z nynějších 180 na 150 sekund, odpolední také o půlminuty z 210 na 180 vteřin. Na lince B se ranní špička zkrátí o 20 vteřin ze současných 160 na 140 sekund, odpolední pak také o půlminuty ze 180 na 150 vteřin. Na nejvytíženější lince C se ranní špička zkrátí o 15 vteřin ze současných 130 na 115 sekund, odpolední pak ze 155 na 145 vteřin, ale také období sedla mezi špičkami i více než minutu z nynějších 300 na 225 vteřin. Na linkách A a B se jízdní řády v období sedla nemění, metro bude v tomto období jezdit v intervalu 300 vteřin, tj. každých 5 minut.
Tramvajové linky
U tramvajových spojů se zkrátí intervaly v odpolední špičce pracovních dnů z 10 na 8 minut, u páteřních linek č. 9, 17 a 22 pak z 5 na 4 minuty. Ranní špička je u tramvajových spojů už nyní vypravována podle jízdních řádů v plném rozsahu provozu, stejně jako sedlové období mezi špičkami.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva