Odbornou porotu tvořili profesionálové z celé řady oblastí, mj. grafici, umělečtí fotografové, jazykoví, polygrafičtí a komunikační odborníci. Porotci hodnotili přihlášené tituly podle více kritérií, jako například jazyková a stylistická správnost, propojení obsahu a výtvarného zpracování, kvalita tisku, umělecká kvalita fotografií, výtvarné pojetí a celkový estetický dojem.
Porota vyhodnotila, že DP kontakt představuje svůj vozový park, technologie a zázemí, tedy fungování MHD, prostřednictvím tváří podniku, čímž tak ocenila trend, který před časem redakce nastolila. Tedy hledání zástupců zajímavých profesí, kterých je v tak velkém podniku mnoho. DP kontakt má mj. od ledna letošního roku nový layout.
„Podnikový časopis s dlouholetou tradicí svým obsahem přispívá k dobrému jménu naší společnosti. V podniku s téměř 11 tisíci zaměstnanci má především svoji nezastupitelnou roli jako informační kanál v tištěné podobě, který v dnešní době neztrácí na oblibě, což oceňují i odborové organizace působící v DPP,“ řekl Martin Gillar, předseda představenstva a generální ředitel DPP a k ocenění v soutěži dodal: „Jsme proto rádi za potvrzení kvalitní tvorby našeho časopisu od nestranných odborníků a přeji redakci mnoho dalších úspěšných vydání.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva