DPP při výběru partnera v poptávkovém řízení zohlednil nejvyšší podanou cenu jako hlavní hodnotící kritérium. BigBoard předložil nejvyšší nabídku ve výši tří milionů 50 tisíc korun a vyhrál. Předmětem výběrového řízení byl pronájem reklamních ploch na 150 autobusech typu SOR NB12 a 150 autobusech typu SOR NB18 na 12 měsíců.
Společnost BigBoard vyhrála řízení na pronájem reklamních ploch na 300 autobusech MHD již podruhé. V loňském roce však uzavření smlouvy znemožnila předběžná opatření podaná ze strany společnosti Rencar, se kterou Dopravní podnik vede soudní spory ohledně platnosti pro DPP nevýhodné smlouvy. DPP proto tehdy plochy pronajal druhému v pořadí, společnosti Czech Outdoor, která obstarávala v roce 2017 reklamu na 300 autobusech po dobu šesti měsíců.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Záhada daru
Zabývá se někdo otázkou, proč, když někdo chce darovat peníze státu, tak jde zrovna za ministrem spravedlnosti a ne třeba za ministrem financí nebo premiérem? A jak je možné, že se dary neprověřují a neschvaluje je minimálně celá vláda? Mně to celé zavání korupcí. Jak to vidíte vy? A ještě k tomu pů...
Další články z rubriky

22:03 MZV: Převzetí části pozůstalosti po Janu Masarykovi
Jan Lipavský převezme ve čtvrtek část pozůstalosti po československém ministru zahraničí Janu Masary…