Po loňském úspěchu původního konceptu prázdninové hry Zachraňte duhu na celoevropských cenách Prix Europe 2014 (6. místo v kategorii on-line projektů) si pozornost odborníků vysloužila i její kreativní a promyšlená marketingová podpora.
Soutěž, založená na fiktivním příběhu o zlém Černobílovi, začala loni v létě, kdy se z vysílání Déčka začaly ztrácet barvy. Ojedinělý multimediální projekt tehdy oslovil více než čtyřicet tisíc diváků dětské stanice ČT :D. Ti, aby zachránili duhu, začali sbírat barevné symboly, které na zajímavých místech, historických či kulturních památkách i jen tak v přírodě ukryli členové skautských oddílů. Soutěž vyvrcholila na konci prázdnin, kdy se dětem duhu podařilo zachránit a mohly tak velkolepě oslavit i 1. narozeniny Déčka.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.


