Dial Telecom obhájil klíčové certifikáty kvality a bude nadále usilovat o státní

01.06.2013 12:15

Dial Telecom, a. s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, se může již třetím rokem prokazovat mezinárodními osvědčeními kvality. Certifikáty o plnění norem ISO 9001:2009, 14001:2005 a 27001:2006 společnost obhájila v těchto dnech.

Dial Telecom obhájil klíčové certifikáty kvality a bude nadále usilovat o státní
Foto: Dial Telecom
Popisek: Dial Telecom

Získaná osvědčení se zaměřením na management jakosti, environmentální management a řízení zabezpečení dat představují důležitý faktor zejména v boji o významné telekomunikační zakázky ve státní a veřejné správě.

Investice do standardizace řízení dle mezinárodních norem ISO již dříve Dial Telecomu pomohly ke konkrétním úspěchům. Společnost loni zvítězila v tendru na dodávku telekomunikačních služeb pro Ministerstvo financí České republiky. Nově Dial Telecom dodává datové a hlasové služby například Ministerstvu zahraničních věcí České republiky nebo Státní rostlinolékařské správě.

Mezinárodní certifikáty kvality jsou v boji o zakázky státní a veřejné správy na rozdíl od volného trhu nezbytné: „Zatímco v běžném byznysu naší firmě stačí k úspěchu dobrá pověst u obchodních partnerů, kvalitní služby a nízká cena, stát vyžaduje dodatečné garance od nezávislých organizací. To je také hlavní důvod, proč certifikaci podstupujme,“ potvrzuje Tomáše Strašák, obchodní ředitel a předseda představenstva společnosti Dial Telecom.

Ve strategii rozvoje podnikání Dial Telecomu hraje dodávání telekomunikačních služeb pro státní a veřejnou správu důležitou roli a dle slov Tomáše Strašáka se společnost hodlá účastnit všech nadcházejících významných telekomunikačních tendrů: „Se zájmem sledujeme, jak MVČR vyřeší situaci kolem konceptu centralizovaných dodávek hlasových a datových služeb KIVS. Ať už si však státní orgány budou své dodavatele vybírat svépomocí nebo organizovaně, budeme o úspěch v těchto tendrech nadále usilovat. Máme na co navazovat.“

Normy ISO 9001:2009, ISO 14001:2005 a ISO 27001:2006

Certifikace systému managementu kvality podle ISO 9001:2009 vytváří v organizaci předpoklady pro trvalé poskytování výrobku nebo služby, který splňuje požadavky zákazníka a příslušných předpisů, zvyšování spokojenosti zákazníka, neustálé zlepšování všech firemních činností a zvýšení konkurenceschopnosti firmy.

Norma ISO 14001:2005 určuje kvalitu environmentálního managementu společnosti. Ta musí vytvářet, dokumentovat, uplatňovat a udržovat systém environmentálního managementu a neustále zlepšovat jeho efektivitu. Monitoruje a měří klíčové znaky provozu a činností s možným dopadem na životní prostředí.

Certifikace ISO 27001:2006 prokazuje, že společnost má ty nejlepší postupy při řízení informační bezpečnosti. Potvrzuje, že společnost přijala nezbytná opatření k ochraně citlivých informací před neoprávněným přístupem i změnami. Norma obsahuje procesy definující přístup k vytváření, implementaci, provozu, monitorování, přezkoumání, udržování a zlepšování systému řízení informační bezpečnosti v organizaci.

O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)

Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Délka provozovaných optických kabelových tras společnosti Dial Telecom činí v současnosti 4 600 kilometrů v rámci České republiky a 185 km kabelových tras s přibližně 12 000 km optických vláken v rámci metropolitní sítě v Praze. Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem. Více informací získáte na webových stránkách http://www.dialtelecom.cz.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Marian Jurečka byl položen dotaz

Demokracie

Přijde vám demokratické někoho vyloučit ze strany a rozhodovat o tom bez toho, aniž by byl dotyčný na jednání pozván a měl možnost se hájit? A opravdu si myslíte, že to jak se vyjadřuje Svoboda je důvod, proč vám klesají preference? Já teda nevím, ale mě jste zklamali tím, jak nás necháváte na holi...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ombudsman: V domovech pro lidi s duševním onemocněním nebo závislostí převládají potřeby zařízení nad potřebami klientů

22:17 Ombudsman: V domovech pro lidi s duševním onemocněním nebo závislostí převládají potřeby zařízení nad potřebami klientů

Návštěvy pracovníků Kanceláře ombudsmana v domovech se zvláštním režimem ukázaly, že život tamních o…