Získaná osvědčení se zaměřením na management jakosti, environmentální management a řízení zabezpečení dat představují důležitý faktor zejména v boji o významné telekomunikační zakázky ve státní a veřejné správě.
Investice do standardizace řízení dle mezinárodních norem ISO již dříve Dial Telecomu pomohly ke konkrétním úspěchům. Společnost loni zvítězila v tendru na dodávku telekomunikačních služeb pro Ministerstvo financí České republiky. Nově Dial Telecom dodává datové a hlasové služby například Ministerstvu zahraničních věcí České republiky nebo Státní rostlinolékařské správě.
Mezinárodní certifikáty kvality jsou v boji o zakázky státní a veřejné správy na rozdíl od volného trhu nezbytné: „Zatímco v běžném byznysu naší firmě stačí k úspěchu dobrá pověst u obchodních partnerů, kvalitní služby a nízká cena, stát vyžaduje dodatečné garance od nezávislých organizací. To je také hlavní důvod, proč certifikaci podstupujme,“ potvrzuje Tomáše Strašák, obchodní ředitel a předseda představenstva společnosti Dial Telecom.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva