Dial Telecom obhájil klíčové certifikáty kvality a bude nadále usilovat o státní

01.06.2013 12:15 | Zprávy

Dial Telecom, a. s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, se může již třetím rokem prokazovat mezinárodními osvědčeními kvality. Certifikáty o plnění norem ISO 9001:2009, 14001:2005 a 27001:2006 společnost obhájila v těchto dnech.

Dial Telecom obhájil klíčové certifikáty kvality a bude nadále usilovat o státní
Foto: Dial Telecom
Popisek: Dial Telecom

Získaná osvědčení se zaměřením na management jakosti, environmentální management a řízení zabezpečení dat představují důležitý faktor zejména v boji o významné telekomunikační zakázky ve státní a veřejné správě.

Investice do standardizace řízení dle mezinárodních norem ISO již dříve Dial Telecomu pomohly ke konkrétním úspěchům. Společnost loni zvítězila v tendru na dodávku telekomunikačních služeb pro Ministerstvo financí České republiky. Nově Dial Telecom dodává datové a hlasové služby například Ministerstvu zahraničních věcí České republiky nebo Státní rostlinolékařské správě.

Mezinárodní certifikáty kvality jsou v boji o zakázky státní a veřejné správy na rozdíl od volného trhu nezbytné: „Zatímco v běžném byznysu naší firmě stačí k úspěchu dobrá pověst u obchodních partnerů, kvalitní služby a nízká cena, stát vyžaduje dodatečné garance od nezávislých organizací. To je také hlavní důvod, proč certifikaci podstupujme,“ potvrzuje Tomáše Strašák, obchodní ředitel a předseda představenstva společnosti Dial Telecom.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Policie ČR: Cílem byly prodejny s drogistickým zbožím

7:33 Policie ČR: Cílem byly prodejny s drogistickým zbožím

Muži způsobili škodu za více než 150 tisíc korun, pravděpodobně bude ale ještě vyšší.