Margita Rejchrtová působí v Tawescu již 15 let jako obchodní ředitelka. Za jejího působení se tržby společnosti zvýšily z 800 mil. Kč v roce 2004 na 1,9 miliardy Kč v roce 2018. Celkové tržby Tawesca a jeho dceřiných firem, společností Tawesco Automotive a Stecomtra, dosáhly za rok 2018 sumy 3,2 miliardy Kč.
Do funkce obchodní ředitelky v Tawescu jí přivedla náhoda. Margita Rejchrtová vzpomíná.“ Na nákupu jsem se setkala s bývalým kolegou, který mě znal z mého působení ve společnosti Tafonco, jedné z dcer automobilky Tatra, do které mne tehdejší osvícený americký management přijal po roční rodičovské dovolené. Kolega mě vyzval, abych se ucházela o funkci obchodní ředitelky v Tawescu. Tuto výzvu jsem přijala a do dneška jsem bývalým americkým manažerům za tuto příležitost vděčná.“
Důvěra managementy Tatry se vyplatila: Margita Rejchrtová se významně podílela na rozvoji Tawesca; tržby společnosti od jejího nástupu v roce 2004 do roku 2018 vzrostly téměř o 140 procent. „Naší strategií je dodávat zákazníkům komplexní řešení na klíč, což vystihuje slogan ´all under one roof solution´. Zákazník definuje svoji potřebu, my zajistíme design, nástroje a přípravky, výrobu samotného dílu a v některých případech i montáž celků. To z nás dělá výjimečného a oblíbeného dodavatele nejen v automotive ale všude tam, kde najdou uplatnění těžké svařence,“ vysvětluje filozofii Tawesca Margita Rejchrtová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva