Sdružení dopravních podniků ČR (dále jen SDP) se, jako oborové sdružení a současně i každá jedna společnost, hlásí k principu společenské odpovědnosti firem. Tentokrát se jednalo o podporu květinového dne, kdy zapojené dopravní podniky přenesly kýženou informaci ke stovkám tisíc cestujících. Ať již formou banneru na sociálních sítích, letáky v dopravních prostředcích nebo na svých zákaznických centrech.
„Jsem rád, že míra kooperace mezi jednotlivými dopravními podniky dosáhla až na tuto úroveň. Věřím, že je to další správný krok směrem k pozitivnímu vnímání veřejné dopravy i jednotlivých dopravců. Ale v těchto projektech patří velký obdiv jejich organizátorům, kteří mají ohromnou míru nadšení a odvádí velmi dobrou a úctyhodnou práci,“ říká Michal Kraus, předseda SDP, a pokračuje: „Byli bychom rádi, aby letošní akce byla jen začátkem dlouhodobé spolupráce. V budoucnu se chystáme obdobně podpořit například Movember.“ (pozn. Movember je charitativní a každoročně se konající genderově zaměřená akce. Účelem charity je získání finančních prostředků a zároveň zvyšování povědomí o zdraví mužů.)

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva