Duel Jaromíra Soukupa a TÝDEN s prezidentem byly opět nejsledovanějšími pořady

30.06.2017 17:00

Čtvrteční politickodiskusní blok TV Barrandov se stal v uplynulém týdnu opět nejsledovanějším pořadem podobného typu ze všech českých plnoformátových televizních stanic. Skupina Barrandov tak ukončila jarní programové schéma velkým úspěchem.

Duel Jaromíra Soukupa a TÝDEN s prezidentem byly opět nejsledovanějšími pořady
Foto: TV Barrandov
Popisek: TV Barrandov

Včerejší premiérové díly pořadů Duel Jaromíra Soukupa a TÝDEN s prezidentem oslovily 604 tisíc diváků a staly se vůbec nejúspěšnějšími pořady ve své kategorii na českých plnoformátových televizích v uplynulém týdnu. Televize Barrandov tak navázala na tradici předešlých měsíců, kdy se na trhu pravidelně posouvá stále výše na žebříčku celkové sledovanosti.

Ve čtvrtek 30. června odvysílala televize Barrandov již tradiční politickodiskusní blok sestávající ze dvou pořadů – TÝDNE s prezidentem a Duelu Jaromíra Soukupa –, tentokrát o neschopnosti sněmovny, pomalém přijímání zákonů a přibývajících kauzách politiků. Pod palbou otázek byl první předseda hnutí Svoboda a přímá demokracie Tomio Okamura, kterého doplnil první místopředseda sněmovny Radek Vondráček. V úloze moderátora obou pořadů jste mohli opět spatřit generálního ředitele TV Barrandov a předsedu představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromíra Soukupa.

Výjimeční hosté v čele s prezidentem České republiky Milošem Zemanem a exkluzivní živý přenos měli vliv i na sledovanost. Včerejší politické pásmo vidělo v průměru 256 tisíc diváků starších 15 let při podílu 7,4 procenta. Alespoň tři minuty v kuse pořady sledovalo 604 tisíc diváků. Jen pro zajímavost, nedělní Otázky Václava Moravce mají na jednotlivých kanálech slabší sledovanost (192 tisíc diváků na ČT 1 a 187 tisíc na ČT 24).

„Jelikož včerejší díly byly v rámci jarního programového schématu poslední, dovolím si krátké zhodnocení. Včerejší TÝDEN s prezidentem oslovil 414 tisíc diváků, Duel zakončil jarní sezonu rekordní sledovaností i podílem, kdy oslovil 466 tisíc diváků. Celkový zásah obou pořadů včetně repríz od začátku vysílání je 2 415 000 diváků, což si myslím, že je na nové formáty moc hezký výsledek. Jsem za to moc rád a již se těším na nové podzimní díly,“ okomentoval úspěch Jaromír Soukup.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: komerční tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

VMware: Nová verze VMware HCX zjednodušuje migraci a mobilitu aplikací

12:39 VMware: Nová verze VMware HCX zjednodušuje migraci a mobilitu aplikací

HCX Enterprise urychluje uvedení do ostrého provozu v hybridních a multicloudových prostředích.